Alle HR berichten met het label 'feedback' (20)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Weg met de 'can do-mentaliteit'

Wie kleine kinderen heeft (gehad), weet dat zelfs het lelijkste gekrabbel op papier al ‘mooi' is. Er is bijna geen ouder die zal zeggen dat…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 19 Juni

Feedback geven

Veel mensen vinden het lastig om goede feedback te geven. Toch is het niet zo ingewikkeld. Goede feedback is op te delen in 3 stappen. De…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 26 Februari

De do’s en don'ts bij het creëren van een feedbackcultuur

Een professionele feedbackcultuur verhoogt het lerend vermogen van organisaties. Het is van cruciaal belang om successen te boeken. Toch is…

Geplaatst door Marijn de Geus

0 7 November 2017

Implementatie continuous feedback

Als Manager HR wil ik het vaker geven van feedback (continuous feedback) meer inbedden in onze organisatie waar ongeveer 75 mensen werken.…

Geplaatst door Anneke Gimbel

7 1 November 2017
Reactie geplaatst door Tonnie de Jonge

Het functioneringsgesprek

Het jaarlijkse functioneringsgesprek of beoordelingsgesprek komt er weer aan. Veel mensen houden er een flinke kater aan over. Zelden wordt…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 29 Oktober 2017

Hoe krijg je een feedbackcultuur?

Het is voor veel teams en managers een worsteling: hoe krijgen we een goede feedbackcultuur in ons team en de organisatie? Als organisatie-…

Geplaatst door Jaap Weijers

1 10 Juli 2017
Reactie geplaatst door Geert Winkel

"Ik ben een zeer kritisch persoon"

Cliënt: “Ik ben altijd al een zeer kritisch persoon geweest. Dat heb ik van huis uit meegekregen. Een goed stel hersens en het vermogen om…

Geplaatst door Ilona Kuis

0 16 Mei 2017

Herken jij de 4 fasen van samenwerking nog? Fris het op in 2 minuten

Een veel gebruikte indeling voor teamstadia is die naar taakvolwassenheid. Er zijn vier niveaus, lopend van laagvolwassen tot hoogvolwassen…

Geplaatst door Immo Nijhof

0 7 April 2016

Weet wie je bent, wees Uniek!

Je bent nooit te oud om te leren! Ontwikkeling van je soft skills is een "ongoing journey". Met soft skills ben je in staat om te verbinden…

Geplaatst door Marion Teesink

0 6 Augustus 2015

Je mening parkeren, maakt ruimt baan om te leren.

Niet elke trap leidt naar boven... Iedereen heeft het wel eens meegemaakt. Je bent trots op iets dat je hebt bedacht, gedaan of gemaakt en…

Geplaatst door Johan Siebert

0 26 Mei 2015

RSS