Alle HR berichten met het label 'human' (17)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Bijna kwart Nederlandse werknemers gebruikt social media in vrije tijd voor hun werk

Onderzoek CompanyLife onder 4400 medewerkers. Social media toestaan zorgt voor meer betrokken medewerkers: meer betrokken medewerkers bij…

Geplaatst door Stephan van Gelder

0 24 Augustus 2012

Organisaties die Social Media toestaan hebben meer betrokken medewerkers.

Het is een feit; organisaties die dit toelaten hebben meer betrokken medewerkers. Zo blijkt uit onderzoek van CompanyLife. Het onderzoek is…

Geplaatst door Stephan van Gelder

0 24 Augustus 2012

Maak de medewerker koning

Medewerkers kosten geld, aan klanten verdien je. Een waarheid als een koe, maar ook een waarheid van een koe. Wie zijn bedrijf ziet als een…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 10 Februari 2012

Transfersom of Terugbetalingsregeling?

Investeren in werknemers is natuurlijk cruciaal om de continuiteit van je onderneming te waarborgen. Nu zie ik vaak een terughoudendheid i…

Geplaatst door Hay Eggen

3 1 November 2011
Reactie geplaatst door Bas Spaapen

Column: Verkwist Talent

Hoe je niet met high potentails moet omgaan werd fraai verwoord door de Volkskrant. Een van Neerlands topzeilsters stopt ermee. Geen kans o…

Geplaatst door Marco Prins

0 17 Augustus 2011

Rellen Londen door HR-bril bekeken

‘Zij formuleren hun onvrede niet in een welklinkend vertoog over marginalisering, maar zij zeggen het sociaal contract op,’ schrijft Susann…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 12 Augustus 2011

Mintzberg: weg met Human Resources !

Het winnen van de HR Awards bood me de mogelijkheid om deel te nemen aan het 13de World HR Congress in Montreal. Ik ben nu net thuis, met…

Geplaatst door Lieke Lange

9 26 Februari 2011
Reactie geplaatst door Jurgen Egges

RSS