Alle HR berichten met het label 'opleiding' (43)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Te veel onwetendheid over opleidingsbudgetten

Een Britse IT’er die onlangs een presentatie over netwerkbeveiliging gaf, begon zijn verhaal met een slide waarop zijn naam stond met daara…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 5 December

Flexwerk groeit snel vanuit economische groei

Tijdelijke en flexibele arbeid groeit nog steeds hard. In 2020 zal het personeelsbestand van organisaties voor 30 procent uit flexkrachten…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 15 Oktober

Loopbaanplanning, de drijfveer centraal

Bij loopbaanplanning neem je als werknemer je carrière onder de loep. Samen met je werkgever kijk je naar jouw talenten, jouw wensen en de…

Geplaatst door Wilma Kuipers

1 3 Februari
Reactie geplaatst door Frans van den Berge

Ambitie moet je prikkelen

In mijn vorige bijdrage voor HRbase ging ik al in op het onderzoek over de ambitie van werknemers dat we recent hebben uitgevoerd. Uit dat…

Geplaatst door Natalina Pennacchioni

0 9 Juli 2013

Centrale plek voor deelnemer in het leren en trainen van de toekomst

Maatwerk wordt het sleutelwoord. De deelnemer en zijn behoefte, talent en niveau komen centraal te staan in het leerpoces. Ook in de keten…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 11 Juni 2013

Ambitie als stuwende factor

Uit onderzoek dat we bij ISBW recent hebben uitgevoerd, is gebleken dat werknemers in Nederland hun eigen ambitie hoger beoordelen dan dat…

0 30 Mei 2013

Werknemer heeft behoefte aan ontwikkelgesprek na beoordeling

Zaltbommel, 14 januari 2013 – Een kwart van de Nederlandse werknemers (24%) heeft behoefte aan een ontwikkelgesprek na de beoordeling, maar…

Geplaatst door Denise van Ooijen

1 11 Februari 2013
Reactie geplaatst door Maaike van der Velden

E-learning in eigen beheer

In 2013 wil mijn werkgever een e-learning module / software inzetten waarmee we de medewerkers regelmatig nieuw lesmateriaal (informatie va…

Geplaatst door Jolanda Vreeburg

2 30 November 2012
Reactie geplaatst door Gijs Houtzagers

Investeer in jezelf

Ik zie steeds vaker dat mensen trots zijn op hun werk en dat ze het belangrijk vinden om er eer aan te behalen. Een bijkomende positieve on…

0 19 November 2012

De praktijk als grensverlegger

Een Leven Lang Leren. Er is al veel over gezegd en geschreven, maar de concrete uitvoering ervan blijkt voor werknemer én werkgever vaak ee…

0 12 November 2012

RSS