Alle HR berichten met het label 'opleiding' (39)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Werknemer heeft behoefte aan ontwikkelgesprek na beoordeling

Zaltbommel, 14 januari 2013 – Een kwart van de Nederlandse werknemers (24%) heeft behoefte aan een ontwikkelgesprek na de beoordeling, maar…

Geplaatst door Denise van Ooijen

1 11 Februari
Reactie geplaatst door Maaike van der Velden

Werkgever is in 2012 beter voorbereid op beoordelingsgesprek

Zaltbommel, 17 december 2012 – Werkgevers zijn in 2012 duidelijk beter voorbereid op de beoordelingsgesprekken met hun werknemers dan in 20…

0 17 December 2012

E-learning in eigen beheer

In 2013 wil mijn werkgever een e-learning module / software inzetten waarmee we de medewerkers regelmatig nieuw lesmateriaal (informatie va…

Geplaatst door Jolanda Vreeburg

2 30 November 2012
Reactie geplaatst door Gijs Houtzagers

Investeer in jezelf

Ik zie steeds vaker dat mensen trots zijn op hun werk en dat ze het belangrijk vinden om er eer aan te behalen. Een bijkomende positieve on…

Geplaatst door Natalina Pennacchioni

0 19 November 2012

De praktijk als grensverlegger

Een Leven Lang Leren. Er is al veel over gezegd en geschreven, maar de concrete uitvoering ervan blijkt voor werknemer én werkgever vaak ee…

0 12 November 2012

Kennis uitbreiden, welke opleiding?

Ik ben sinds juni bij mijn huidige werkgever werkzaam en heb de volledige portefeuille HR gekregen. Er werken ruim 40 medewerkers, we zijn…

Geplaatst door Susanna

7 22 Oktober 2012
Reactie geplaatst door Susanna

Een erkende opleiding: gaat het om kennis of het papiertje?

Het aanbod aan opleidingen, trainingen en workshops is groot en het wordt voor werknemers dan ook steeds lastiger kiezen lijkt me. Ga je vo…

0 8 Oktober 2012

Stage WW-er; model contract

Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een model stagecontract voor iemand die in de WW zit en die (tegen een kleine stagevergoeding) een paar w…

Geplaatst door Karen v. Leeuwen

4 8 Oktober 2012
Reactie geplaatst door Karen v. Leeuwen

Persoonlijke ontwikkeling of een treetje hoger op de ladder?

Werk brengt rechten en plichten met zich mee. Een verzekerd inkomen, het afsluiten van een hypotheek en het opbouwen van pensioen zijn zake…

0 11 September 2012

Werknemer leert liefst in de praktijk

Zaltbommel, 6 september 2012 – Werknemers doen hun kennis het liefst op in de praktijk. Ontwikkeling op de werkvloer en ontwikkeling door m…

1 7 September 2012
Reactie geplaatst door Wilco van Gelderen

RSS