Alle HR berichten met het label 'outplacement' (38)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Zak met geld of je carrière?

Wie onvrijwillig ontslagen wordt krijgt vaak de mogelijkheid te kiezen tussen een ontslagvergoeding of outplacement. Veel mensen zijn gene…

Geplaatst door Gertrud de Witte

0 24 April

Dienend leiderschap (12): Stuwkracht en radar

Inleiding Vandaag het twaalfde blog in de serie “Dienend leiderschap”. In de vorige blogs besprak ik de tien kenmerken van Dienend Leiders…

Geplaatst door Cora van Rossum

2 16 Maart
Reactie geplaatst door Cora van Rossum

Waarom is een vitaliteitsprogramma voor werkzoekenden zo belangrijk?

Begin dit jaar startte Oudstanding met het eerste ‘gezondheidsprogramma’. Een groep deelnemers werkt onder leiding van een personal trainer…

Geplaatst door Marketing

0 4 Maart

Dienend leiderschap (13): Stilte

InleidingVandaag het dertiende blog in de serie “Dienend leiderschap”. In de vorige blogs besprak ik de tien kenmerken van Dienend Leidersc…

0 24 Februari

Dienend leiderschap (11): Bouwen aan gemeenschap

Inleiding Vandaag het elfde blog in de serie “Dienend leiderschap”, met daarin het kenmerk “bouwen aan gemeenschap”. Ik schrijf dit blog d…

0 3 Februari

Dienend leiderschap (10): Inzet van mensen

InleidingVandaag het tiende blog in de serie “Dienend leiderschap”, met daarin het kenmerk “inzet van mensen”. Ik bespreek dit vandaag i…

0 27 Januari

Dienend leiderschap (9): Rentmeesterschap

InleidingVandaag het negende blog in de serie “Dienend leiderschap”. Hierin bespreek ik het kenmerk “rentmeesterschap”. De laatste jaren k…

0 20 Januari

Dienend leiderschap (8): Vooruitzien

Inleiding Vandaag het achtste blog in de serie “Dienend leiderschap”. Hierin bespreek ik het kenmerk “vooruitzien”. Beschrijving GCSL Het…

0 13 Januari

Dienend leiderschap (7): Conceptualiseren

InleidingAls eerste wens ik je een heel mooi 2014!Vandaag het zevende blog in de serie “Dienend leiderschap”. Hierin bespreek ik het kenmer…

0 6 Januari

Samenwerking reintegratie / outplacement / detachering

Graag zou ik eens met diverse bedrijven / collega's HR verder willen babbelen over samenwerkingsmogelijkheden in de re-integratie. Ik ben o…

Geplaatst door Josella de Graaf

6 23 December 2013
Reactie geplaatst door Bernadet Smit

RSS