Alle HR berichten met het label 'productiviteit' (9)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Waarom? : noodzakelijk kwaad voor resultaat. Over de kracht van waarom

Op HR-Base verscheen 11-juni een post met de titel "Leven (en werken) als of het je laatste dag is". Een oproep om in de zomervakantie een…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 10 September 2012

Investeren in de fysieke fitheid van medewerkers verdient zich terug!

Investeren in het lichaam nog niet hip Dat lichaam en geest onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, daar zijn we het al eeuwenlang met elk…

Geplaatst door Sandra van Dijk

3 2 Juli 2012
Reactie geplaatst door Borggreve

HR-strategie 2015: Het moet menselijker

De grote kracht van de mens is het onstuitbare vermogen om zich aan te passen. In traditioneel georganiseerde organisaties wordt deze krach…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 21 Mei 2012

Productiviteit, hoe kan dit beter?

Productiviteit, hoe kan dit beter? De productiviteit van de werknemers wordt meer dan alleen bepaald door karaktereigenschappen. Veel exter…

Geplaatst door Mervyn Nankoe

0 2 Maart 2012

Wat kost een ongemotiveerde werknemer?

Een verkoopmedewerker in de retail sleept zich elke dag naar het werk. Elke klant die binnenkomt levert een zucht op, hij moet aan de bak……

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 12 Juli 2011

Thuiswerken en verzuim

Goedendag, Ik wil graag op overtuigende manier het telewerken promoten. Zijn er bedrijven die verschil hebben gemeten in verzuim tussen de…

Geplaatst door Chris Hoitzing

4 30 September 2010
Reactie geplaatst door marc barendse

hogere productiviteit; 26,4 procent

Uit onderzoek van het Erasmus MC bleek recentelijk dat medewerkers met een slecht werkvermogen, gemiddeld 26,4 procent minder productief zi…

Geplaatst door Paul Eerhart

1 3 Augustus 2010
Reactie geplaatst door Peter Dona

Beelden van de productiviteit van ouderen bij werkgevers en werknemers

Volgens de economische theorie spelen opvattingen over en beelden van de productiviteit van werknemers een grote rol in het gedrag van werk…

Geplaatst door Ronald Buijs

2 8 Juni 2009
Reactie geplaatst door Wil Houtzager

Beheersen, controleren, geld, (vrije) tijd, middelen?!

In de aanhef kun je 'proeven' dat ik ergens naar toe wil. Onlangs heb ik een blog geschreven op mijn Hyves genaamd heersen, beheersen en o…

Geplaatst door Mattie Duivis

2 12 September 2008
Reactie geplaatst door Mattie Duivis

RSS