Alle HR berichten met het label 'training' (48)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

De nieuwe wereld van trainen

Jaren geleden kon het nog: trainen in een afgeschermd zaaltje, werken aan persoonlijke leerdoelen en vaardigheden, daar hoge bedragen voor…

Geplaatst door Tica

0 12 Augustus

Mentaal Krachthonk: een nieuwe manier om te groeien in het werk

In de afgelopen jaren heb ik een nieuwe manier om te groeien in het werk ontwikkeld. ‘k Heb me daarbij laten leiden door het luisteren naar…

Geplaatst door Felix Steemers

0 17 Juni

Een rijbewijs voor ERP

Herinnert u het zich nog: de eerste keer dat u met dat felbegeerde roze papiertje op zak de weg op ging? Dat verliep ongetwijfeld een stuk…

Geplaatst door Richard Benschop

0 23 April

Gratis uw team meetbaar 20% productiever laten werken!

Gratis Slim Werken pakket Het rendement van uw bedrijf vergroten door de betrokkenheid, motivatie en verantwoordelijkheid van uw team te st…

Geplaatst door Kees Prinsen

0 15 April

Ambitie moet je prikkelen

In mijn vorige bijdrage voor HRbase ging ik al in op het onderzoek over de ambitie van werknemers dat we recent hebben uitgevoerd. Uit dat…

Geplaatst door Natalina Pennacchioni

0 9 Juli 2013

HR analytics training gezocht

Ik ben op zoek naar een training op het gebied van HR analytics. Wie heeft er goede ervaringen? Bij voorkeur iets waarbij na de training ge…

Geplaatst door Angela van den Hoek

5 1 Juli 2013
Reactie geplaatst door Angela van den Hoek

Ambitie als stuwende factor

Uit onderzoek dat we bij ISBW recent hebben uitgevoerd, is gebleken dat werknemers in Nederland hun eigen ambitie hoger beoordelen dan dat…

Geplaatst door Natalina Pennacchioni

0 30 Mei 2013

Assertiviteitstraining? Waarom eigenlijk?

Negen redenen om een assertiviteitstraining te volgen: Mensen hebben verschillende redenen om zich aan te melden voor coachingstraject ger…

Geplaatst door Jan Stevens

0 3 Mei 2013

Zin en onzin van training en coaching

DE ZIN EN ONZIN VAN TRAINING EN COACHING Wesley Sneijder legt aan voor een vrije trap. De spanning in het kolkende stadion neemt toe. U zit…

Geplaatst door Jan Stevens

0 26 April 2013

Werknemer heeft behoefte aan ontwikkelgesprek na beoordeling

Zaltbommel, 14 januari 2013 – Een kwart van de Nederlandse werknemers (24%) heeft behoefte aan een ontwikkelgesprek na de beoordeling, maar…

Geplaatst door Denise van Ooijen

1 11 Februari 2013
Reactie geplaatst door Maaike van der Velden

RSS