HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

met HR vacatures & het beste HR forum

Hoi collega's, mijn werkgever kent een lief en leedregeling. Hierin staat wie wanneer recht heeft op een feestje e/o attentie. Omdat deze regeling nogal gedateerd is, heeft mijn leidinggevende me gevraagd deze te actualiseren. Ik ben benieuwd wat andere orgnisaties hierin doen. Wie helpt me aan voorbeelden?

Lees meer HR artikelen over: Lief, en, leed, regelingen

Aantal keer bekeken: 120

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Dag Willie,

Ik heb laatst een regeling opgesteld. Wat mij betreft kun je hiervan een afschrift krijgen.

Groet,
Lon
Hallo Lon,

Ik zou ook graag een afschrift krijgen. Ook ik ben bezig de lief en leed regeling te updaten en ben benieuwd hoe andere organisaties dit aanpakken.
Je kan dit mailen naar: lonneke.achthoven@telfort.nl

Groeten en bedankt,

Lonneke Achthoven
Kun je mij een kopie zenden van de regeling die je hebt opgesteld? Alvast hartelijk dank.
Hallo Lon,

Ook wij hebben zo'n regeling die wij graag willen actualiseren. Zou je mij ook een afschrift van deze regeling kunnen sturen? Alvast bedankt!

Mijn e-mailadres is: j.zwaagstra@visionwaves.com

Groeten,

Jildau
Goedenavond Lon,

Voor mij geldt hetzelfde: ook ik heb (nog) te maken met een gedateerde lief-en-leedregeling.
Mag ik ook een afschrift van de door jou opgestelde regeling inzien?

Dank en groet,
Esmé
nederland65@hotmail.com
HOi allen,

Ik ben ook bezig met het opstellen van een lief en leed regeling. Zou iemand mij kunnen helpen aan voorbeelden?

Met groeten,
Vikash
Kun je mij een afschrift sturen van de regeling die je hebt opgesteld?
Hallo allemaal,

Ik ben ook aan het zoeken naar informatie over dergelijke regelingen. Zouden jullie mij jullie regelingen willen mailen?

Hartelijke groet, Marlies
Beste Willie,
Wij hanteren het volgende.
Gr Laura
Bijlagen:

RSS

14.000+ Leden

Laatste wijziging

Daisy Moleveld heeft gereageerd op Mare's HR bericht 'Enquete werknemerstevredenheid'
"Beste Mare, In 2009 ben ik afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit Master Human Resource…"
8 uur geleden
Het HRbase profiel van Daisy Moleveld is gewijzigd
8 uur geleden
HR Event geplaatst door Els ten Hengel
Thumbnail

HR counsel OndernemersAcademie Oost in OndernemersAcademie Lochem

oktober 4, 2012 om 9am tot juni 6, 2013, 12:30pm
Als HR-professional vraag jij je als geen ander af of je functioneren in lijn is met wat de…Bekijk meer
13 uur geleden
Het HRbase profiel van Frank Maes is gewijzigd
14 uur geleden
Renée Aben heeft gereageerd op Wendy's HR bericht 'Kraamverlof'
"klopt, zo interpreteren wij het ook; het geeft gelegenheid erbij te zijn indien onder werktijd, dus…"
14 uur geleden
Anita Cornet en Wendy Coumans-Meuwissen zijn nu contacten
14 uur geleden
Anja de Kleijn deelde Rolf Baardas blogbijdrage op Twitter
14 uur geleden
HR-bericht van Ingeborg Pereira Martins

opleidingsbeleid

wie heeft er voor mij tips en voorbeelden van het schrijven/opstellen van een opleidingsbeleid voor…Bekijk meer
14 uur geleden
Status-update geplaatst door Ingeborg Pereira Martins
"Hoi, wie heeft voorbeelden/tips om beleid te schrijven op scholing/opleiding ? bedankt, groet, Ingeborg"
14 uur geleden
Anja de Kleijn deelde Rigje Rosiers blogbijdrage op Twitter
14 uur geleden
Jolanda Kramers heeft gereageerd op Ellen Achterberg's HR bericht 'geen arbeidsovereenkomst in personeelsdossier'
"Hallo Ellen,Ik sluit me aan bij de reacties die eerder zijn gegeven. De situatie die je schets komt…"
15 uur geleden
M. van de Kerkhof heeft gereageerd op Wendy's HR bericht 'Kraamverlof'
"Nog ter aanvulling, bevallingsverlof is niet standaard één dag maar is vergelijkbaar…"
15 uur geleden

© 2012   VNU Media netwerken | Adverteren op HRbase

Banners  |  Probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden