Gezocht: FME Beloningsbenchmark resultaten en/of salarisgegevens vergelijking regio Friesland

Beste collega's,

Mijn bedrijf wil een salarisvergelijking doen met andere soortgelijke bedrijven. Nu wil ik andere bedrijven benaderen in de regio maar ik las ook over verschillende beloningsbenchmarks waarbij de resultaten kosteloos in te zien zijn na deelname.
Ik ben met name geïnterresseerd in die van de FME. Wij zijn geen lid hiervan maar kan iemand me helpen aan deze salarisbenchmarkgegevens?

Of heeft iemand ideën waarmee ik regionale salarisgegevens met onze salarissen kan vergelijken?

Wij zijn een productiebedrijf met functies in de productie, ontwikkeling, verkoop, inkoop, TD, administratie en logistiek.

Mocht iemand salarisgegevens uit willen wisselen dan hoor ik dat ook graag. Bij voldoende informatie kan ik zelf onderzoek doen en ben dan ook bereid om resultaatgegevens uit te wisselen met de bedrijven die het bij me hebben aangeleverd. Ik zal vertrouwelijk met de informatie omgaan.

Aantal keer bekeken: 74

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

hoi Jose,

Bij een van mijn klanten ga ik de FME benchmark eerdaags invullen (nu nog even geen tijd voor), hopelijk binnen paar weken.. stuur me even een reminder over 2 weekjes (karen@penoenzo.nl) dan wil ik de benchmark wel met je delen (in ruil voor sparren over jullie beloningsbeleid of autoregeling of functieprofielen o.i.d.) :)

Groetjes,
Karen van der Weel
P&O enzo

Hoi Karen,
Heb je al tijd voor het invullen van de benchmark?
Met vriendelijke groeten José

RSS