Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een organisatie die voor ons assessments kan afnemen bij potentiële kandidaten. Het gaat om een managers- en een assistent managersfunctie voor een team in de detailhandel. Onze MT's bestaan uit 3 personen. Een eindverantwoordelijke manager en 2 assistent managers. De manager is de verbinding tussen de hoofdorganisatie en de vestiging. Hij/zij moet ook de communicatielijnen goed onderhouden en de assistenten van alles op de hoogte brengen/houden.
Momenteel hebben we al 2 maal gefaald met het aantrekken van een goede manager. Er is wel assessment afgenomen door een bureau en een positief advies gegeven maar nu, twee jaar later, blijkt dat deze mensen communicatief echt tekort schieten. Begeleiding en hulp/training heeft niet mogen baten en dit is is uitgelopen in vervelende en gedwongen wisselingen in de MT's.
Wie kan mij een goed assessmentcenter aanbevelen waar op communicatieve vaardigheden, niveau en leidinggevende/coachende capaciteiten getest wordt? Liefst met expertise in detailhandel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/adviseren.
Alvast bedankt!
Labels/tags (voorbeeld: HR, arbeidsconflict, CAO).
Dit is verplicht anders kan je nieuwsbericht niet worden teruggevonden.
Plaats samengestelde woorden tussen aanhalingstekens ("hr manager").
-
▶ Plaats een reactie