Leaseregeling elektrisch rijden e/o mobiliteitsbudget met nadruk op duurzame oplossingen

hoi allemaal,

Ik ben bezig met het vernieuwen van de autoregeling (leaseregeling) bij een opdrachtgever. Zij willen graag duurzaam rijden stimuleren, bijvoorbeeld door elektrische auto's te leasen en op het bedrijfsterrein voldoende laadpalen neer te zetten. Ik ben op zoek naar een leaseregeling, waarin elektrisch rijden al opgenomen is en die gunstigere voorwaarden hebben voor elektrisch rijden t.o.v. gewoon rijden (bijvoorbeeld door een hoger leasebudget en/of door een deel van de bijtelling van hybride auto's of volledig elektrische auto's te betalen). Wie is er al zo vooruitstrevend en heeft een dergelijke regeling al ingevoerd en wil hem met mij delen? Of is er iemand die niet een complete regeling heeft, maar er wel met mij over wil sparren (welke auto's hebben welke actieradius en hoe moet een werknemer die de hele dag op de weg zit daar mee omgaan)... alle info is welkom!

Een aanverwante vraag is of iemand een regeling in het bedrijf heeft, dat met de fiets naar werk komen stimuleert (mag ook een elektrische fiets zijn) én hoe daarmee omgegaan kan worden in de WKR.

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!

Karen van der Weel
P&O enzo

Aantal keer bekeken: 90

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Hoi Karen,

Ik lees even mee :-) Wij zitten namelijk met hetzelfde. Ik hoop dat iemand een regeling heeft en sparren kan altijd!

Groetjes Anne-Marie Koenes

Helaas nog geen reactie... ik zoek nog even verder op een ander forum..

RSS