HRbase

Ik ben op zoek naar terugbetalingsregelingen voor opleidingen vanuit de werkgever.

Eigenlijk criteria waarop je een medewerker een terugbetalingsregeling laat tekenen.

Prijs /relevantie/duur/toepasbaarheid etc..

Veel dank alvast !

Labels (tags): opleiding

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Hi Emily,

Als jij me jouw email adres geeft, zal ik je een opzet sturen zoals wij de regeling toepassen bij werknemers.
Deze moet natuurlijk wel op jouw eigen organisatie toegespitst worden, maar dan heb je alvast een basis!

Groet,
Mascha

Plaats een reactie

Hallo Emily,

Wij hanteren een studieovereenkomst, die werknemer moet tekenen, waar we over terugbetaling ook van alles hebben opgenomen. Belangrijkste kenmerk van ons model is echter wel dat het, naast een aantal standaard criteria, zeer flexibel bruikbaar is. Er zijn zoveel medewerkers, zoveel functies en zoveel studies en trainingen, dat we graag als werkgever van geval tot geval willen kunnen bekijken en kunnen invullen wanneer wel en wanneer niet iets terugbetaald zou moeten worden. Met ons model is dat mogelijk. Als je me je emailadres geeft, kan ik het je sturen.

Groet,
Lydia van Marion

Plaats een reactie

Mijn email is evisser@9292.nl.

Veel dank !

Plaats een reactie

Beste Emily,
Uiteraard wil ik je graag wat sturen maar dan buiten HRbase om. Kan je me je privemail sturen?
Groet,

Plaats een reactie

RSS

Spotlight

Bart Vrijaldenhoven

Bernhaege Advocaten
...Het contract deed ik in het personeelsdossier en heel even dacht ik dat ik klaar was... Lees het interview

Laatste wijziging

Beste Rolf, een prima stuk, die gaat onder mijn arm mee langs de afspraken met ondernemers, leiders en managers de komende tijd;-) Tja, en dan zie ik in de reacties weer het aloude dilemma rondom 'managen' versus 'leiden' opborrelen. In mijn optiek…
9 uur geleden
Wouter Schambergen en Teddy Haen zijn nu contacten
10 uur geleden
Inge Versteijlen heeft zich aangesloten bij Liesbeth Hoens groep
10 uur geleden
Een groep voor hen die iets willen toevoegen aan competentiemanagement. Een groep waarin leden (weer) houden van vakmanschap.
10 uur geleden
Inge Versteijlen, Pim Groeneveld, Frans Schilder en nog 8 anderen hebben zich aangesloten bij HRbase
11 uur geleden
Het nieuwsitem van Michiel Cobben werd weergegeven
Wat gaat het worden de komende jaren? Scenario1 : Een hoog verloop, veel vacatures. Uw bedrijf investeert in employer branding, in loyaliteitsprogramma's voor medewerkers, in doorgroeibeleid en in recruitment. Scenario 2: Weinig verloop, vacaturesto…
13 uur geleden
Michiel Cobben heeft een nieuwsitem toegevoegd
Wat gaat het worden de komende jaren? Scenario1 : Een hoog verloop, veel vacatures. Uw bedrijf investeert in employer branding, in loyaliteitsprogramma's voor medewerkers, in doorgroeibeleid en in recruitment. Scenario 2: Weinig verloop, vacaturesto…
13 uur geleden
jouw vraag roept een heleboel vragen bij mij op. werk je bij een professionele organisatie? hoe divers zijn de opleidingsniveaus? over hoeveel functies gaat het geheel? waarin wil je als organisatie onderscheidend zijn en warin wil je dat de medewer…
13 uur geleden

VNU Media © | Algemene Voorwaarden HRbase | Privacy HRbase  | Adverteren|

Banners  |  Probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden