Niet langer dan 3 jaren of niet meer dan 3 opeenvolgende contracten, ik weet het, anders vast contract. Maar nu, zul je altijd zien, is het in een project volkomen logisch om iemand voor 4 jaren te binden. Tom Poes verzin een list. Weet je een manier om dit voor elkaar te krijgen? Laat me weten!
Labels/tags (voorbeeld: HR, arbeidsconflict, CAO).
Dit is verplicht anders kan je nieuwsbericht niet worden teruggevonden.
Plaats samengestelde woorden tussen aanhalingstekens ("hr manager").
Permalink Reactie geplaatst door Marina Lauer on 3 februari 2012 at 7:55pm In aanvulling op het zeer goed geformuleerde antwoord van Dick, wil ik nog toevoegen dat je ook 1 contract van vier jaar mag geven en dat contract mag je na afloop nog met 3 maanden verlengen. Ook dan zit je niet vast aan een vast dienstverband. In dit contract mag je maximaal een proeftijd van 2 maanden geven.
Zie BW art 668 lid 3. Een arbeidsovereenkomst aangegaan voor 36 maanden of langer die onmiddellijk en eenmalig wordt opgevolgd door een arbeidsovereenkomst van niet meer dan drie maanden geldt als een voor bepaalde tijd aangegane arbeidsovereenkomst.
HR-bericht van Robert van der Horst
HR-bericht van Wendy
Gulita Ginsel heeft gereageerd op Gulita Ginsel's HR bericht 'Vrijwilligerswerk als arbeidsvoorwaarde'
Marja van der Vlis heeft gereageerd op Gulita Ginsel's HR bericht 'Vrijwilligerswerk als arbeidsvoorwaarde'
HR-bericht van Mervyn Nankoe
Gulita Ginsel heeft gereageerd op Gulita Ginsel's HR bericht 'Vrijwilligerswerk als arbeidsvoorwaarde'
Gulita Ginsel heeft gereageerd op Gulita Ginsel's HR bericht 'Vrijwilligerswerk als arbeidsvoorwaarde'116 leden
164 leden
55 leden
58 leden
61 leden