Zojuist gepubliceerd op YouTube 'Investors in People 2010' - met een hardnekkig misverstand, – met rendement, – met de financiële ‘crisis’, – met Commitment, - met organisatieverandering, – met HR Modellen, – met de competenties van de Grootste IiP-er, – met benchmarking, – met ervaringen, met ……. & Met Nederlands gesproken tekst!
Fraai onderzoek! Waar is dit onderzoek gehouden en welke organisaties en bedrijven hebben hieraan meegedaan?
Hoe kom je aan deze percentages? Waar worden deze tegen afgezet? Wat is de meerwaarde van I.I.P? Ook t.o.v andere modellen zoals bijvoorbeeld E.F.Q.M en I.N.K.?
Iedereen kan een VAR aanvragen (en krijgt die vervolgens ook). Het hebben van een VAR zegt helemaal niets. Veel belangrijker is om te kijken wat er op die VAR staat. Als de werkzaamheden zijn gekwalificeerd als 'VAR-loon' of 'VAR-row (= resultaat ui…
Dag Wiesje, hoe maak je van managers leiders?
De kracht van de 12 vragen schuilt voor mij in de analyse van de problematiek. Zichtbaar maken hoe het met het leiderschap is gesteld. Op basis van de uitkomsten kan dan eerst de waarom-vraag aan de orde…
Mijn eerste reactie is het opsommen van een behoorlijke waslijst, maar dat zou jou/jullie niet echt helpen. Ik denk dat het goed is om een aantal vragen te beantwoorden of beantwoord te krijgen:
Hoe belangrijk is voor jullie de verbinding met beoor…