Ardienne Verhoeven
  • Vrouw
  • Berlicum
  • Nederland
  • 2-5
Deel op Facebook
Deze content delen
 

De pagina van Ardienne Verhoeven

Laatste wijziging

Het HR nieuwsitem van Ardienne Verhoeven werd weergegeven

Teleurgestelde nieuwe medewerkers vertrekken. Wat nu?

Mensen die op zoek gaan naar een nieuwe baan, hebben wat gemeen: ze zoeken naar informatie. Maar daar is iets bijzonders mee aan de hand: ze zoeken vooral naar informatie over wat ze gaan krijgen en veel minder over wat ze gaan brengen. En daar gaat het mis. Hierdoor ontstaan teleurstellingen en voortijdig vertrek.‘Kijk eens wat je krijgt’ Onze communicatie met kandidaten op de arbeidsmarkt is gericht op ‘kijk eens wat je hier krijgt’. De verkoop van ons bedrijf. Een aantrekkelijke baan, fijne…Bekijk meer
18 Januari
HR-bericht van Ardienne Verhoeven

Teleurgestelde nieuwe medewerkers vertrekken. Wat nu?

Mensen die op zoek gaan naar een nieuwe baan, hebben wat gemeen: ze zoeken naar informatie. Maar daar is iets bijzonders mee aan de hand: ze zoeken vooral naar informatie over wat ze gaan krijgen en veel minder over wat ze gaan brengen. En daar gaat het mis. Hierdoor ontstaan teleurstellingen en voortijdig vertrek.‘Kijk eens wat je krijgt’ Onze communicatie met kandidaten op de arbeidsmarkt is gericht op ‘kijk eens wat je hier krijgt’. De verkoop van ons bedrijf. Een aantrekkelijke baan, fijne…Bekijk meer
16 Januari
Het HR nieuwsitem van Ardienne Verhoeven werd weergegeven

Nieuwe medewerkers klagen helaas buiten de deur.

Wanneer het nieuwe medewerkers tegenvalt, vertellen ze dat vaak tegen buitenstaanders of ze blijven stil. Vervelend om dat zelf niet te weten. Want het is slecht voor je employer brand en de betrokkenheid en retentie van nieuwkomers. Hoe zit dat en wat doe je er aan? 60% van de nieuwkomers valt het tegen  Wanneer een nieuwe medewerker start bij je organisatie wil je graag dat hij het goed naar zijn zin heeft. Maar dat is nogal eens anders. 60% van de nieuwkomers vindt het tegenvallen, blijkt…Bekijk meer
13 December 2017
HR-bericht van Ardienne Verhoeven

Nieuwe medewerkers klagen helaas buiten de deur.

Wanneer het nieuwe medewerkers tegenvalt, vertellen ze dat vaak tegen buitenstaanders of ze blijven stil. Vervelend om dat zelf niet te weten. Want het is slecht voor je employer brand en de betrokkenheid en retentie van nieuwkomers. Hoe zit dat en wat doe je er aan? 60% van de nieuwkomers valt het tegen  Wanneer een nieuwe medewerker start bij je organisatie wil je graag dat hij het goed naar zijn zin heeft. Maar dat is nogal eens anders. 60% van de nieuwkomers vindt het tegenvallen, blijkt…Bekijk meer
12 December 2017
Het HR nieuwsitem van Ardienne Verhoeven werd weergegeven

Word jij binnenkort vervangen door een chatbot?

De toekomst is aan wendbare, lerende, kostenefficiënte organisaties, die de capaciteiten van hun workforce mee laten bewegen  veranderingen.  Snel de juiste mensen en competenties vinden en behouden wordt belangrijker dan ooit. Zijn wij daar zelf wel zo goed in of kunnen we dat beter overlaten aan de techniek?Artificial…Bekijk meer
9 November 2017
HR-bericht van Ardienne Verhoeven

Word jij binnenkort vervangen door een chatbot?

De toekomst is aan wendbare, lerende, kostenefficiënte organisaties, die de capaciteiten van hun workforce mee laten bewegen  veranderingen.  Snel de juiste mensen en competenties vinden en behouden wordt belangrijker dan ooit. Zijn wij daar zelf wel zo goed in of kunnen we dat beter overlaten aan de techniek?Artificial…Bekijk meer
7 November 2017

Profiel informatie

Bij welk bedrijf ben je werkzaam?
Workwonders
Webadres bedrijf:
http://www.workwonders.nl
Aantal werknemers werkzaam bij bedrijf
2-5
In welke bedrijfstak ben je werkzaam?
Zakelijke dienstverlening
Functie
Anders
Indien anders, vul hieronder uw functie in:
Recruitment en onboarding expert en auteur
Is dit een leidinggevende functie?
Nee

HR Berichten van Ardienne Verhoeven

Teleurgestelde nieuwe medewerkers vertrekken. Wat nu?

Mensen die op zoek gaan naar een nieuwe baan, hebben wat gemeen: ze zoeken naar informatie. Maar daar is iets bijzonders mee aan de hand: ze zoeken vooral naar informatie over wat ze gaan krijgen en veel minder over wat ze gaan brengen. En daar gaat het mis. Hierdoor ontstaan teleurstellingen en voortijdig vertrek.

‘Kijk eens wat je krijgt’

Onze communicatie met kandidaten op de arbeidsmarkt is gericht op ‘kijk eens wat je hier krijgt’. De verkoop van ons…

Lees verder

Geplaatst op 16 januari 2018 at 7:30pm —

Nieuwe medewerkers klagen helaas buiten de deur.

Wanneer het nieuwe medewerkers tegenvalt, vertellen ze dat vaak tegen buitenstaanders of ze blijven stil. Vervelend om dat zelf niet te weten. Want het is slecht voor je employer brand en de betrokkenheid en retentie van nieuwkomers. Hoe zit dat en wat doe je er aan? 

60% van de nieuwkomers valt het tegen 

Wanneer een nieuwe medewerker start bij je organisatie wil je graag dat hij het goed naar zijn zin heeft. Maar dat is nogal eens anders. 60%…

Lees verder

Geplaatst op 12 december 2017 at 1:00pm —

Word jij binnenkort vervangen door een chatbot?

De toekomst is aan wendbare, lerende, kostenefficiënte organisaties, die de capaciteiten van hun workforce mee laten bewegen  veranderingen.  Snel de juiste mensen en competenties vinden en behouden wordt belangrijker dan ooit. Zijn wij daar zelf wel zo goed in of kunnen we dat beter overlaten aan de…

Lees verder

Geplaatst op 7 november 2017 at 2:10pm —

Snel succces van een nieuwe medewerker door goede onboarding

Een SVP marketing stapt over van een Amerikaans naar een Nederlands FMCG bedrijf. Een steengoede dame. Heel direct en resultaatgericht. Hoe zorg je dat ze slaagt? In haar team vinden ze haar Amerikaanse directheid niks. Ze morren achter haar rug. Na een half jaar vertrekt ze gefrustreerd. Snelle feedback had deze onterechte diskwalificatie kunnen voorkomen.  Daar had zij om kunnen vragen. En de organisatie had die voortvarender kunnen geven. Hoe richt je dat in voor…

Lees verder

Geplaatst op 13 september 2017 at 12:00pm —

De baan van de toekomst met impact op nu

65% van de leerlingen van basisscholen gaat werken in een beroep dat nog niet bestaat, schat het World Economic Forum in (the future of jobs). Ook HR kent die banen vaak nog niet. O Is dat erg? Nou nee: In de middeleeuwen zou het ook moeilijk zijn geweest uit te leggen wat het internet is. Je kunt je van de nieuwe realiteit niet altijd een voorstelling maken. Maar het is goed er op voorbereid te zijn op de…

Lees verder

Geplaatst op 15 augustus 2017 at 3:30pm —

Prikbord

Je moet lid zijn van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland om reacties te kunnen toevoegen!

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

  • Nog geen reacties