Arjen Banach
  • Man
  • Utrecht
  • Nederland
  • 1
Deel op Facebook
Deze content delen
 

De pagina van Arjen Banach

Laatste wijziging

HR-bericht van Arjen Banach

Innoveren kan iedereen, 4 maandelijkse activiteiten om innovatie te ontketenen.

Elke organisatie is bezig met verandering. Het eenvoudigweg blijven uitvoeren de core-business is namelijk niet meer van deze tijd, die gedachte is ondertussen wel doorgedrongen in organisaties.Veranderen plan je echter niet, dat ontstaat. Het blijkt dat organisaties die gemakkelijk veranderingen ondergaan zich hier niet op voorbereiden maar constant innoveren. Medewerkers krijgen de vrijheid en ruimte om te ontdekken hoe het werk beter kan worden ingericht en de organisatie beter kan inspelen…Bekijk meer
8 Augustus
Het HR nieuwsitem van Arjen Banach werd weergegeven

Waarom de medewerker centraal moet staan in jouw organisatie (en niet de klant)

De rol van cultuur in een organisaties gaat een steeds belangrijkere rol spelen in het resultaat. Organisaties met een opvallende, inspirerende cultuur, daar willen professionals graag werken en klanten graag van kopen. Maar wie moet er centraal staan bij die cultuur, is het de klant of de medewerker? Er wordt wel gesteld dan klanten het bestaansrecht vormen van een organisatie en zij daarom logischerwijs centraal moeten staan in de strategie. Ik ben echter van mening dat een organisatie zich…Bekijk meer
12 Juli
HR-bericht van Arjen Banach

Waarom de medewerker centraal moet staan in jouw organisatie (en niet de klant)

De rol van cultuur in een organisaties gaat een steeds belangrijkere rol spelen in het resultaat. Organisaties met een opvallende, inspirerende cultuur, daar willen professionals graag werken en klanten graag van kopen. Maar wie moet er centraal staan bij die cultuur, is het de klant of de medewerker? Er wordt wel gesteld dan klanten het bestaansrecht vormen van een organisatie en zij daarom logischerwijs centraal moeten staan in de strategie. Ik ben echter van mening dat een organisatie zich…Bekijk meer
12 Juli
Arjen Banach is nu lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland
21 Juni

Profiel informatie

Bij welk bedrijf ben je werkzaam?
Arjen Banach Company
Webadres bedrijf:
http://www.arjenbanach.nl
Aantal werknemers werkzaam bij bedrijf
1
In welke bedrijfstak ben je werkzaam?
Overige bedrijfstakken
Functie
Anders
Indien anders, vul hieronder uw functie in:
Spreker, Dagvoorzitter & Chief Happiness Officer
Is dit een leidinggevende functie?
Nee

HR Berichten van Arjen Banach

Innoveren kan iedereen, 4 maandelijkse activiteiten om innovatie te ontketenen.

Elke organisatie is bezig met verandering. Het eenvoudigweg blijven uitvoeren de core-business is namelijk niet meer van deze tijd, die gedachte is ondertussen wel doorgedrongen in organisaties.

Veranderen plan je echter niet, dat ontstaat. Het blijkt dat organisaties die gemakkelijk veranderingen ondergaan zich hier niet op voorbereiden maar constant innoveren. Medewerkers krijgen de vrijheid en ruimte om te ontdekken hoe het werk beter kan worden ingericht en de…

Lees verder

Geplaatst op 8 augustus 2018 at 6:37pm —

Waarom de medewerker centraal moet staan in jouw organisatie (en niet de klant)

De rol van cultuur in een organisaties gaat een steeds belangrijkere rol spelen in het resultaat. Organisaties met een opvallende, inspirerende cultuur, daar willen professionals graag werken en klanten graag van kopen. Maar wie moet er centraal staan bij die cultuur, is het de klant of de medewerker? Er wordt wel gesteld dan klanten het bestaansrecht vormen van een organisatie en zij daarom logischerwijs centraal moeten staan in de strategie. Ik ben echter van mening dat een…

Lees verder

Geplaatst op 12 juli 2018 at 12:31pm —

Prikbord

Je moet lid zijn van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland om reacties te kunnen toevoegen!

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

  • Nog geen reacties