Werkstress leidt tot veel ellende en kosten. 1 Miljoen mensen hebben burn-out klachten en de stress gerelateerde verzuimkosten zijn zo'n 1,8 miljard. Hoe pak je dat aan in jouw organisatie? Luister naar Jeroen Veldboer - HR Directeur Hago, Alexander Stolze - Manager Gezond Werken bij Achmea, Aukje Nauta - Factor Vijf en Annette van Waning is co-host.

Elke maandag van 15 tot 17 uur hoor je People Power op New Business Radio. Wil jij de programma's gratis en automatisch op je mobiel? Abonneer je hier op de Podcast

Wil je weten hoe je onze podcast op je iPhone, Android, Computer of SONOS krijgt, klik dan hier voor onze handleiding.

Aantal keer bekeken: 163

Laat een reactie achter

Je moet lid zijn van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland om reacties te kunnen toevoegen!

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

Reactie van Roel Melchers op woensdag

Wat een rare vraag.

Mij dunkt dat werkstress in eerste instantie iets is van de werknemer. Hoe gaat híj er mee om.

Een werkgever mag open staan voor stress bij zijn werknemers, maar het is de werkNEMER die er mee om moet gaan.

Sterker: een werkGEVER kan best stressbestendigheid als functie-eis stellen! Als de werknemer daar dan niet tegen kan en verzuimt... is ie ongeschikt voor die functie... en... NIET omdat ie ziek is...!