TOPdesk | HR Services Simplified

HR event details

TOPdesk | HR Services Simplified

Tijd: oktober 5, 2010 van 1pm tot 5pm
Locatie: Seats2Meet
Straat: Moreelsepark 65 (Hoog Catharijne, Kantoren Hoog Overborch, 2e etage)
Plaats: Utrecht
Website: http://www.topdesk.nl/themase…
Telefoonnummer: 015 2700 900
Soort HR event: themasessie
Georganiseerd door: Sanne Brakel
Laatste wijziging: 16 Augustus 2010

Exporteer naar Outlook of iCal (.ics)

HR event beschrijving

TOPdesk HRM - HR Services Simplified

Doelgroep
HR-manager, HR-medewerkers en personeelsfunctionarissen van grote tot kleine organisaties die hun HR-afdeling willen professionaliseren en hun medewerkers beter willen ondersteunen. U gebruikt TOPdesk intern al in de organisatie of u bent de eerste in uw organisatie die de professionaliseringsslag maakt. Applicatiebeheerders of IT-managers die ook interesse hebben in HRM-toepassingen van TOPdesk.

Inhoud
Bent u voor uw gevoel ook zoveel tijd kwijt aan het beantwoorden van dezelfde vragen? Tijdens deze themasessie ‘TOPdesk HRM’ laten wij u zien hoe TOPdesk ingezet kan worden op de HR-afdeling. Wij laten u enkele basisprocessen zien en hoe u het kennissysteem kunt gebruiken. Afhankelijk van uw wensen komen andere functionaliteiten van TOPdesk aan bod.

Programma
In september zullen er opnieuw themasessies worden georganiseerd over TOPdesk voor HRM. Deze zullen plaatsvinden op de locatie Seats2Meet te Utrecht, op 14 en 23 september en 5 oktober.

13:15 – 13:30 Ontvangst met koffie en thee

13:30 – 14:00 Start van het programma met visie op het sessiethema: 'HR Services Simplified'

Op veel HR-afdelingen wordt een professionaliseringsslag gemaakt. Hierbij gaan afdelingen op zoek naar een tool die hen verder kan helpen dan alleen urenregistratie en loonstroken.Het behalen van efficiëncy in operationele zaken en het verkrijgen van actueel inzicht met managementrapportages zijn de uitgangspunten en start van deze HR-themasessie.

14:00 – 14:45 Processen binnen de HR-afdeling

Aan de hand van bekende processen binnen de onderdelen instroom, doorstroom en uitstroom, laten wij met concrete voorbeelden zien hoe TOPdesk de professionaliseringsslag van uw HR-organisatie of -afdeling kan ondersteunen. Denk hierbij aan het behandelen en monitoren van meldingstromen en recruitementstromen, het aanleggen van een digitaal medewerkersdossier en het beheren van uitgegeven verstrekkingen.

14:45 – 15:00 Pauze

15:00 – 16:15 Productpresentatie TOPdesk HRM

TOPdesk is specialist in het ontwikkelen en implementeren van servicemanagement-software. Tijdens de demonstratie van TOPdesk voor HRM laten wij u zien hoe TOPdesk eenvoudig kan worden ingezet voor de integrale procesondersteuning van uw HR-processen.Mede afhankelijk van de wensen van de aanwezigen komen verschillende praktijkcases aan bod. Hieruit blijkt hoe TOPdesk zowel in de breedte als in de diepte uw werk kan vergemakkelijken. Uiteraard wordt ook besproken welke zaken bij voortrajecten en implementaties van belang zijn en wat onze visie is op dit gebied.

16:15 – 17:00 Netwerkborrel

Wilt u zich ingeschrijven voor deze themasessie dan kan dat via: http://www.topdesk.com/nl/themasessies/inschrijven/

Of stuur een email naar s.brakel@topdesk.com

Prikbord

Laat een reactie achter

Geef aan of je "TOPdesk | HR Services Simplified" wilt bijwonen. Daarna kun je nog andere reacties hieronder toevoegen.

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

Bijwonen (1)