HR Blog (1,979)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Terugblik op 1 jaar AVG op de werkvloer

De verkiezingen voor het Europees Parlement zijn weer net achter de rug. Een van de opvallendste wetten die de afgelopen jaren uit Europa i…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 10 Juli

Zo maak je van je ‘MTO-moetje’ een powertool!

De do’s en dont's van het medewerkerstevredenheidsonderzoek Wie zit erop te wachten? Wie wordt er wijzer van? Het jaarlijkse medewerkerstev…

Geplaatst door Domenique van Nielen

0 10 Juli

Platformeconomie: rechtbank kiest voor bemiddelaar ten koste van werknemer (de wereld op zijn kop)

Platform Voor degenen die het nog niet weten ter introductie: Helpling exploiteert een online platform waar schoonmakers en huishoudens afs…

Geplaatst door bas westerhout

0 2 Juli

5 tips om persoonlijke kwaliteiten nog beter in beeld te brengen!

Mooi als persoonlijke kwaliteiten in beeld worden gebracht. Daarvoor worden vaak allerlei tests gebruikt. Leveren die de gezochte inzichten…

Geplaatst door Uco van Veen

0 27 Juni

Verzamel het beste team om je heen!

Olympisch kampioen Pieter van den Hoogenband vertelde deze zomer tijdens een zomeravondgesprek met het NRC dat hij na Atlanta (1996) iets v…

Geplaatst door Martine Behrens

0 27 Juni

Tips om je LinkedIn profiel te optimaliseren

Zomer! Wat een mooi moment om je LinkedIn-profiel te optimaliseren! In juni is het dé maand om je LinkedIn-profiel te updaten. Net voor je…

Geplaatst door Atty van de Brake

0 27 Juni

Leercultuur essentieel bij scholing personeel

Nu VUT en prepensioen zijn afgeschaft en de pensioenleeftijd stijgt, wordt het belang van ‘een leven lang leren’ steeds groter. Alleen door…

Geplaatst door Robert Schendstok

0 20 Juni

Dilemma in arbeidsmarktcommunicatie: ga je voor massa of exclusiviteit?

Nu the war on talent in volle omvang is losgebarsten komt vanzelf de vraag op: hoe werf ik het meest effectief die broodnodige en o zo scha…

Geplaatst door Joost Schrage

1 24 Mei
Reactie geplaatst door Bas Spaapen

Werkgeluk is net popcorn

Hoe werkt dat precies? Meer werkgeluk in mijn bedrijf krijgen? Heb je daar een lijst voor die ik kan nalopen en afvinken? Nee, is mijn antw…

Geplaatst door Martine Behrens

0 22 Mei

Last van structureel hoge werkdruk? Doe de quickscan!

Steeds meer mensen ervaren een (te) hoge werkdruk. Lees hier wat de gevolgen zijn van een structureel hoge werkdruk, en doe de quickscan va…

Geplaatst door Robin van der Meulen

0 21 Mei

RSS