HR Forum (2,151)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Deep Democracy: geen compromis maar échte overeenstemming

“Het zou fijn zijn als jullie ervoor kunnen zorgen dat we het snel eens worden, zodat we kunnen communiceren naar de rest van de organisati…

Geplaatst door Rianne Vlugt

0 23 Mei

Zijn de kantooruren van 9 tot 5 definitief voorbij?

Nederland is ‘kampioen parttime werken’. Bijna nergens werken zoveel mensen in deeltijdbanen als hier. Toch als je BN’ers hoort over hoe ze…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 14 Mei

Reiskosten tijdens arbeidsongeschiktheid

Wanneer een werknemer arbeidsongeschikt is stopt op een bepaald moment de betaling van de reiskosten. Ik ben op zoek naar hoe andere bedrij…

Geplaatst door Helmi Mulder

3 7 Mei
Reactie geplaatst door Helmi Mulder

All-in salarisgebouw

Ik ben op zoek naar een voorbeeld van all-in salarissen. Ik ben momenteel bezig met de inrichting van een salarisgebouw. Ik denk aan het aa…

Geplaatst door Marjolein Meijer

0 6 Mei

Verkeerd gebruik JDR-model vraagt om fundamentele bijstelling

Met stijgende verbazing zie ik dat het JDR-model door de grote arbodiensten wordt uitgelegd en wordt gepresenteerd als "balans-model". Bij…

Geplaatst door vincent vrooland

0 24 April

Ik ga op vakantie en ik neem mee ....

Vakantiedagen heb je bijna nooit teveel. Sommige Nederlanders vinden het daarom een sport om de vakantiedagen zo te plannen dat zij er het…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 3 April

OR oprichten productiebedrijf

Hallo, Ik heb de opdracht om een Ondernemingsraad op te richten. Ik heb al veel informatie kunnen vinden via de SER etc. maar ik zoek ieman…

Geplaatst door Rosanne

3 2 April
Reactie geplaatst door bas westerhout

Mobiliteitsregeling

Voor de invoering van een nieuwe mobiliteitsregeling, ben ik op zoek naar een voorbeeld van een regeling waarbij gebruik wordt gemaakt van…

Geplaatst door Peggy Koopman-Brandwagt

1 1 April
Reactie geplaatst door Matthijs Vrolijks

keuze tussen twee CAO's

beste leden, Bij mijn huidige opdrachtgever hebben ze twee CAO's: Metalektro en Metaal & Techniek waarvan deze laatste twee groepen er…

Geplaatst door Rosanne

5 22 Maart
Reactie geplaatst door Rosanne

Pensioenregeling wijzigen? Denk aan de ondernemingsraad!

artikel%20pensioenrecht%20def.docx

Geplaatst door Bram Rothuizen

0 21 Maart

RSS