HR Forum (2,147)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Zieke medewerker elders aan het werk

Een medewerker heeft zich 5 weken geleden ziek gemeld met een gebroken arm. Ik werd zojuist gebeld, anoniem, door iemand die zegt dat deze…

Geplaatst door Lonneke Achthoven

8 7 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Paul van der Linde

Wervingspremie nieuwe medewerker

Ik onderzoek momenteel of een wervingspremie voor collega's die een kennis voorstellen voor een vacature binnen de organisatie een effectie…

Geplaatst door Angelique Zucchelli

19 7 Augustus 2008
Reactie geplaatst door G. Wilson

beoordelingssytemen

Ik ben op zoek naar best practices mbt beoordelingssystematieken. Simpel, online, transparant. Geen grote opgetuigde systemen of formuliere…

Geplaatst door Rita Wekking

3 7 Augustus 2008
Reactie geplaatst door willem scheepers

Bekend met ERM?

Sinds enige tijd ben ik druk bezig om een Employee Relationship Management oplossing te ontwikkelen. Wij proberen de relatie tussen medewer…

Geplaatst door Raoul

3 7 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Raoul

Wie heeft ervaring met werven van personeel met Big Fellow als extern bureau?

Heb een mail in mijn mailbox van W&S-bureau Big Fellow welke claimt dat ze gebruik maken van een database met ruim 250.000 profielen va…

Geplaatst door Dave Vervoord

1 6 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Kaan Anit

Scooter via de werkgever

Beste HR collega's, We hebben het idee dat medewerkers via de werkgever (milieu vriendelijke) scooters kan kopen/ leasen. De scooter wille…

Geplaatst door sanne simons

0 5 Augustus 2008

Detentie

Een medewerker van ons is al een aantal maanden ziek en heeft een ontslagbescherming. Nu horen wij dat deze persoon in detentie zit. Geldt…

Geplaatst door Willie de Groot

2 5 Augustus 2008
Reactie geplaatst door George Siero

Hoe omgaan met rollen en functies?

Wij kennen binnen onze organisatie op dit moment alleen functies. Sinds kort zijn er echter een aantal medewerkers die een coordinerende ro…

Geplaatst door Tessa Zaaijer

1 4 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Simon Stoltz

Wat is jullie ervaring met Tweakers?

Dag allemaal, Ik ben op zoek naar een .Net Developer en overweeg om Tweakers in te zetten om een geschikte kandidaat te vinden. Hebben jul…

Geplaatst door Anouk den Hamer

1 1 Augustus 2008
Reactie geplaatst door Anouk den Hamer

HR en de rol in leren en ontwikkeling.

Je leven lang leren, WEB 2.0 toepassingen. We kennen de publicaties allemaal wel denk ik. Maar hoe maak je de vertaalslag naar je eigen org…

Geplaatst door Bert Boymans

0 31 Juli 2008

RSS