HR Marktplaats (521)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Wat kan ik voor je betekenen?

Misschien een intrigerende vraag voor je, ik weet het, want wanneer is deze vraag voor het laatst aan je gesteld? Je reactie kan verrassen…

Geplaatst door willem scheepers

0 22 Oktober 2008

Hoe staat uw personeels afdeling ervoor?

De laatste jaren verschijnen regelmatig berichten over de prestaties van de personeelsafdelingen. De afdeling zou te weinig toegevoegde waa…

Geplaatst door Ad de Beer

0 9 Oktober 2008

Dynamische en ervaren trainer/adviseur/manager

Sinds 1990 verzorg ik trainingen, adviestrajecten, en voer ik interim opdrachten uit. Dit heb ik bij verschillende gerenommeerde bureau's g…

Geplaatst door Erik Ranzijn

0 8 Oktober 2008

HRM & Technologie

Recent zijn wij een blog gestart over HRM en technologie. Hierbij gaat het zowel om het automatiseren van basis hr processen maar ook om he…

Geplaatst door Kai Kollen

0 8 Oktober 2008

ZZP-ers vinden, selecteren en contracteren

Beste HRbase leden, Sinds kort is Freelance Today 'live': een online intermediair voor tijdelijk werk, waarbij bedrijven en freelancers ee…

Geplaatst door Simone Pourier

0 8 Oktober 2008

Wat is onderscheidend in arbeidsmarktcommunicatie?

Q-Research/TDF is geïnteresseerd in de effectiviteit van de huidige arbeidsmarktcommunicatie, met name gericht op starters op de arbeidsmar…

Geplaatst door florent meier

0 6 Oktober 2008

Is beoordelen een ritueel?

De beoordelingen komen er voor veel organisaties weer aan. Bureaucratie, kilo’s papier, leidinggevers die klagen dat ze geen tijd hebben. W…

Geplaatst door Ad de Beer

0 6 Oktober 2008

Werven, selecteren, behouden en motiveren van mensen

Om de juiste medewerkers te werven, selecteren, behouden en motiveren bieden wij een aantal effectieve methoden: 1. Ons online belevingson…

Geplaatst door Koos Oldhoff

0 6 Oktober 2008

Download nu gratis hét hulpmiddel voor HR

Ben jij al in het bezit van de publicatie Ontwikkelingen in de vacaturemarkt? Ontwikkelingen in de vacaturemarkt is eind juni uitgegeven d…

Geplaatst door Paula

0 30 September 2008

Investors in People levert je € 205 per medewerker per jaar op.

Dat bedrag lijkt op het 1e oog, misschien, niet veel want het is voor een organisatie met 10 medewerkers: € 2.050/jr, met 100 medewerkers:…

Geplaatst door willem scheepers

0 23 September 2008

RSS