Alle HR berichten met het label 'CV' (11)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Sommige opdrachtgevers willen juist CV schuivers!

Veel gehoorde kritiek op (uitzend)bureaus is dat het CV schuivers zijn. Ik ben het met die kritiek niet oneens, dat is ook vaak zo. CV schu…

Geplaatst door Michel den Daas

0 28 Februari 2014

Onderzoek: het juiste CV

Voor mijn proefschrift aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, doe ik onderzoek naar manieren om het sollicitatieproce…

Geplaatst door Colin Idzert Sarkies Gregory Lee

0 11 September 2013

8 manieren om jezelf beter te onderscheiden

De laatste weken gaat het steeds vaker over de veranderingen op de arbeidsmarkt: toenemende flexibilisering en de onzekerheid die dit meebr…

Geplaatst door Marvin Burghardt

0 4 September 2013

ALLES in je CV

ALLES in je cv! Identiteit = beleving De beleving van je omgeving is persoonlijk. Die zin kan je op twee manieren lezen: 1) Jij beleeft je…

Geplaatst door Mervyn Nankoe

1 1 Maart 2013
Reactie geplaatst door Leon Keemer

CV maken: hoe scoor ik met mijn CV?

Bij Pienk, Office Professionals zien we veel verschillende CV’s voorbijkomen. Goede, maar vooral ook veel slechte. Wat is eigenlijk een goe…

Geplaatst door Michel den Daas

5 8 November 2012

Jouw CV door de ogen van een Recruiter…wat zijn uw/jouw ervaringen ...

Het onderstaande blog is geplaatst op het Recruitment Blog van RecCen en is geschreven door Michiel van Beek. Ik ben erg benieuwd of zijn e…

Geplaatst door Marco Prins

2 6 November 2012

Wat is een goed CV?

CV opstellen lastiger dan gesprek Het opstellen van een goed CV is voor bijna de helft (46 procent) van de werkzoekenden in Nederland de la…

Geplaatst door Gabrielle de Sain

2 6 November 2012

Zet recruiters niet bij de poort

Een recruiter kijkt gemiddeld zes seconden naar een CV. Binnen zes seconden is de kandidaat geschikt of ongeschikt verklaard. Gezien de com…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

1 3 September 2012
Reactie geplaatst door Marina Lauer

Op 2 in de Sterfbed Spijt Top 5: "Ik wou dat ik minder hard gewerkt en meer tijd aan mijn gezin besteed had."

"Bronnie Ware, een vrouw die jarenlang mensen op hun sterfbed begeleidde. [...] Ze vertelt op haar blog hoe ze ontdekte dat mensen ook in d…

Geplaatst door Leo Wilhelm

0 11 Februari 2012

Waar geef jij aan toe: voorjaarsschoonmaak of voorjaarsmoeheid?

Na een donkere en koude winter is de lente eindelijk doorgebroken. De dagen worden langer, het zonnetje schijnt en de vogels fluiten er vro…

Geplaatst door Gabrielle de Sain

0 21 Maart 2011

RSS