Alle HR berichten met het label 'HR' (601)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Moeite met het werven van tech-talent? 5 tips om het beter te doen

Door Laura Schukkink, Team Lead Honeypot Het werven van tech-talent wordt steeds moeilijker. Uit onderzoek van het UWV blijkt dat werkgever…

Geplaatst door Laura Schukkink

0 5 Maart

Candidate journey: het sollicitatiegesprek

Onderdeel van de candidate journey is ook het sollicitatiegesprek. Een sollicitatiegesprek is 9 van 10 keer een setting waarbij de sollicit…

Geplaatst door Atty van de Brake

0 25 Februari

Tips voor de candidate journey

Handige tips voor de candidate journey binnen jouw organisatie: Maak inzichtelijk wat de contactmomenten zijn van de kandidaat tijdens het…

0 15 Februari

Hoe hou ik medewerkers gemotiveerd?

HR managers u staat voor een uitdaging: “Hoe hou ik onze medewerkers gemotiveerd?” Dat uw medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen is da…

Geplaatst door Rob Koch

0 12 Februari

Wat een geluk: ik ben afgewezen!

Herken je dit? Een sollicitant vertelt haar verhaal. Oké, het was een ietwat vage vacaturetekst met behoorlijk wat vakjargon, waardoor ik n…

0 10 Januari

Positief afwijzen als onderdeel van de candidate journey

Onderdeel van de candidate journey, oftewel hoe maak ik de belevenis van de sollicitatiereis van jouw potentiële werknemer zo positief moge…

0 10 Januari

Is 2019 het jaar waarin u uw risico's verlaagt?

2018 was een druk jaar. Dat is positief nieuws als je het bekijkt vanuit het standpunt van de opleving van de economie, de toename van het…

Geplaatst door Rob Koch

0 31 December 2018

1.300 financieel managers op target-list hackers. CEO-fraude, wat is dat ook alweer?

Het financieel dagblad heeft een artikel gepubliceerd waarin wordt gesteld dat gegevens van zeker 1.300 Nederlandse financiële bestuurders…

Geplaatst door Rob Koch

0 10 December 2018

Heilige graal voor een succesvolle HR IT implementatie nog stééds niet gevonden?

Wéér een artikel over change management bij een HR IT implementatie? Ja! Maar dit is geen pleidooi over het waarom of voor meer change mana…

Geplaatst door Kirkman Company

0 5 December 2018

7.000 klachten over privacy-schending in de eerste 6 maanden

In een krantenartikel in de Trouw van 24 november 2018 (zie link onderaan het artikel) staat te lezen dat er sinds de start van de handhavi…

Geplaatst door Rob Koch

0 29 November 2018

RSS