Alle HR berichten met het label 'HRM' (136)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Maakt jouw werk je gelukkig?

Hoe vind je je werk? Als je het een cijfer mag geven hoe gelukkig dit je maakt, welk cijfer zou je dit dan geven? Ik ben benieuwd hoeveel m…

Geplaatst door Atty van de Brake

0 15 April

Candidate journey: het sollicitatiegesprek

Onderdeel van de candidate journey is ook het sollicitatiegesprek. Een sollicitatiegesprek is 9 van 10 keer een setting waarbij de sollicit…

0 25 Februari

Datalekken voorkomen? Veilig mailen helpt echt!

Wist u dat het merendeel van het aantal datalekken wordt veroorzaakt tijdens het delen van informatie met anderen? Meer dan de helft van de…

Geplaatst door Rob Koch

0 23 Januari

Wat een geluk: ik ben afgewezen!

Herken je dit? Een sollicitant vertelt haar verhaal. Oké, het was een ietwat vage vacaturetekst met behoorlijk wat vakjargon, waardoor ik n…

0 10 Januari

Positief afwijzen als onderdeel van de candidate journey

Onderdeel van de candidate journey, oftewel hoe maak ik de belevenis van de sollicitatiereis van jouw potentiële werknemer zo positief moge…

0 10 Januari

1.300 financieel managers op target-list hackers. CEO-fraude, wat is dat ook alweer?

Het financieel dagblad heeft een artikel gepubliceerd waarin wordt gesteld dat gegevens van zeker 1.300 Nederlandse financiële bestuurders…

Geplaatst door Rob Koch

0 10 December 2018

7.000 klachten over privacy-schending in de eerste 6 maanden

In een krantenartikel in de Trouw van 24 november 2018 (zie link onderaan het artikel) staat te lezen dat er sinds de start van de handhavi…

Geplaatst door Rob Koch

0 29 November 2018

Ontdek het geheim van flow en krijg vleugels...

Deze blog is niet voor jou als je van mening bent dat 'werk werk' is en dat het volgens jou niet de bedoeling is dat je het daar leuk hebt.…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 24 September 2018

digitaal systeem beoordelen

Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een systeem dat een manager in staat stelt om zijn werknemer op basis van vooraf vastgestelde competentie…

Geplaatst door Karen van der Weel

6 8 Februari 2018
Reactie geplaatst door Karen van der Weel

Zaken doen met de uitzendbranche, niet met de uitzendmaffia

De uitzendbranche heeft een hardnekkig imagoprobleem. Nog steeds hebben veel mensen het idee dat je als werknemer wordt uitgemolken en word…

Geplaatst door Rob van Loenen

1 22 Augustus 2017
Reactie geplaatst door Dick Klinkhamer

RSS