Alle HR berichten met het label 'betrokkenheid' (29)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Kleren maken de man (en de vrouw)

Nu de temperaturen oplopen, gaan we steeds luchtiger gekleed naar ons werk. Dat we ons daarbij wel aan een aantal fatsoensnormen moeten hou…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 18 Mei 2018

Geen werkplezier meer? Pimp je baan!

Eén van de geheimen van succesvolle organisaties is het hebben van gemotiveerd personeel dat graag werkt. Maar dat is iets waar je als werk…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 24 April 2018

De wisselwerking tussen bevlogen medewerkers en tevreden klanten

Het klinkt logisch: bevlogen medewerkers zorgen voor tevreden klanten. En (on)tevreden klanten hebben invloed op de werkbeleving binnen org…

Geplaatst door Danny Paulich

0 21 September 2017

I love my job!

Talent vormt het fundament van een sterke organisatie, daarom schrijf ik in mijn blogs bijna elke week over het vinden en aantrekken van ta…

Geplaatst door Edwin Noordeloos

0 13 Juni 2016

Meer plezier in je werk

De dagen lijken steeds langer te duren. Je komt moe thuis. Je drinkt steeds meer koffie. Je voelt je futloos. Dit zijn symptomen van demoti…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 28 Januari 2015

Niet betrokken medewerkers kosten geld!

Voor een van onze klanten hebben we onlangs kunnen analyseren wat het kost als medewerkers niet geheel betrokken zijn bij de organisatie. H…

Geplaatst door Irma Doze

0 17 Oktober 2013

Employee engagement groot effect in MKB

Employee engagement programma’s zijn denk ik alleen interessant voor 1000+ organisaties?’, is vaak de opmerking die ik als consultant te ho…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 10 Oktober 2013

Verbinding tussen werknemer en werkgever

Ondanks dat het gevoel van betrokkenheid bij de organisatie waarvoor men werkt hoger is dan voorgaande jaren, geeft maar 37% aan zich echt…

Geplaatst door Stephan van Gelder

0 28 Augustus 2013

Presenteïsme kost Nederland jaarlijks 10 miljard euro

Een levensmiddelenfabriek in Brabant worstelde jaarlijks met een verzuim van rond de 10%. In samenwerking met de directie lanceerde P&O…

0 24 Juni 2013

Employee engagement is als fietsen met electromotor

Nederland heeft bijna het laagste level employee engagement ter wereld. Merkwaardig voor een natie die zichzelf ziet als een volk van harde…

0 18 December 2012

RSS