Alle HR berichten met het label 'effectief' (13)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Kennismakingsworkshop (gratis) Effectief Beinvloeden

Kennismakingsworkshop (gratis) 'Effectief Beïnvloeden' Regelmatig organiseert Jongkind Training & Coaching, naast trainingen, coachings…

Geplaatst door Fenna Swagemakers

0 30 Oktober 2017

Kennismakingworkshop (gratis) ‘Effectief leidinggeven’

Regelmatig organiseert Jongkind Training & Coaching, naast trainingen, coachings en workshops, ook gratis kennismakingsworkshops. In de…

0 30 Mei 2017

Kennismakingsworkshop (gratis) 'Effectief Beïnvloeden'

Regelmatig organiseert Jongkind Training & Coaching, naast trainingen, coachings en workshops, ook gratis kennismakingsworkshops. In de…

0 27 September 2016

Help! Ik houd mij niet aan mijn planning. Wat nu?

Een veelgestelde vraag: ‘Hoe zorg ik ervoor dat ik mij aan mijn eigen planning houd?” Meestal hebben we best aardig voor ogen wat belangrij…

Geplaatst door Sandra van Dijk

0 30 Juni 2016

Workshop (gratis) Effectief Leidinggeven

0 26 Mei 2016

Wat maakt een team een effectief team?

Diversiteit en balans in een team, verschillende persoonlijkheden en verschillende rollen die elkaar aanvullen, dat zijn de sleutelwoorden…

Geplaatst door Henriette Penning

0 7 Juli 2014

Veilig en effectief werken: vijf gouden tips voor HNW

Effectieve samenwerking tussen medewerkers onderling, met leveranciers en met partners vormt de basis voor een goede dienstverlening. Met H…

Geplaatst door Michael Bachnoe

0 27 September 2013

Effectief communiceren met een lastige directeur

Ken je dat gevoel dat je telkens weer moed moet verzamelen om bij je directeur of leidinggevende binnen te stappen? Dat je het idee hebt mi…

Geplaatst door Maaike van der Velden

0 11 Februari 2013

Waar blijft het antwoord op competentiemanagement?

“Achterhaald, een feestje van HRM, moeilijk te implementeren, te theoretisch”… Even googlen op competentiemanagement en je komt al snel all…

Geplaatst door Sandra van Dijk

0 11 Januari 2013

Irritant! Oops, I did it again

Soms heb je van die momenten dat je het niet wilt, maar je toch in die valkuil stapt. De valkuil van je mee laten slepen door ... bijvoorbe…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 13 Februari 2012

RSS