Alle HR berichten met het label 'feedback' (21)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Je mening parkeren, maakt ruimt baan om te leren.

Niet elke trap leidt naar boven... Iedereen heeft het wel eens meegemaakt. Je bent trots op iets dat je hebt bedacht, gedaan of gemaakt en…

Geplaatst door Johan Siebert

0 26 Mei 2015

Jaarlijks beoordelingsgesprek uit de tijd?

Werkt u nog met jaarlijkse of halfjaarlijkse beoordelingsgesprekken? Daar zit de medewerker van nu echt niet meer op te wachten. Werden med…

Geplaatst door HRbase

0 4 Mei 2015

HR is net Sales.

6 manieren om als HR professional draagvlak te krijgen voor je plannen Als HR professional is het niet altijd makkelijk om zaken voor elkaa…

Geplaatst door Niels Blokker | Scorius

0 20 Juni 2014

HR-portals optimaal benutten

Veel HR-portals van grotere organisaties bevatten een rijk instrumentarium aan tests en vragenlijsten, bedoeld om de medewerker op ideeën t…

Geplaatst door Felix Steemers

0 9 Juni 2014

Ik ben er gewoon niet aan toe gekomen

Als iemand een afspraak niet nakomt en hij vertelt dat hij er gewoon niet aan toe is gekomen kan dat heel irritant zijn. Maar wat nu als ee…

Geplaatst door Jan Jacob de Groot

0 14 Maart 2014

Zo geeft u geloofwaardig feedback

Weet u het nog? Kent u het nog vanuit de boekjes? Feedback geven, volgens de sandwichmethode. Eerst iets goeds, dan wat je echt te melden h…

Geplaatst door Arco Kats

0 19 September 2013

Jumping to solutions.

Hoe voorkom je in een functioneringsgesprek het te snel doorschieten naar oplossingen? Wij mensen schieten in gesprekken snel door naar de…

Geplaatst door Jan Jacob de Groot

0 18 Juni 2012

Organisaties zijn feedback-woestijnen

Wat is de grootste bron van motivatie voor medewerkers? Wat zorgt ervoor dat zij aan het eind van de dag met een voldaan gevoel naar huis g…

Geplaatst door Marloes Prinsen

0 7 Mei 2012

Gerichte feedback als prestatiedriver

‘Een complimentje geven kost niets,’ kent u die zinsnede? Het is een misvatting. De correcte zegswijze zou moeten zijn: ‘Het levert veel op…

Geplaatst door Sander Oldenkamp

0 17 November 2011

9 1/2 week

Wanneer je een dagje ouder wordt, denk je soms met weemoed terug aan je jonge jaren. In mijn geval niet mijn diensttijd, maar wel de films,…

Geplaatst door Siebo Hakse

0 19 Juni 2011

RSS