Alle HR berichten met het label 'functioneringsgesprek' (18)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Het functioneringsgesprek

Het jaarlijkse functioneringsgesprek of beoordelingsgesprek komt er weer aan. Veel mensen houden er een flinke kater aan over. Zelden wordt…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 29 Oktober 2017

Wat is nu het verschil tussen een beoordelingsgesprek en een functioneringsgesprek?

We horen de termen vaak vallen; beoordelingsgesprekken en functioneringsgesprekken. Vaak gebruiken we de termen door elkaar en is het niet…

Geplaatst door Else de Boer

0 25 September 2017

Meer plezier in je werk

De dagen lijken steeds langer te duren. Je komt moe thuis. Je drinkt steeds meer koffie. Je voelt je futloos. Dit zijn symptomen van demoti…

0 28 Januari 2015

Oudere medewerkers zijn anders!

Komende jaren krijgen we steeds meer oudere collega’s. Misschien gaan we zelf ondertussen ook wel tot die groep behoren. Oudere medewerkers…

0 14 Januari 2015

Verslag functioneringsgesprek aanpassen?

Een beetje een rare vraag maar ik dacht: ik stel hem toch maar. Een leidinggevende wiens jaarcontract niet is verlengd (wegens niet voldoen…

Geplaatst door Joy van Schooten

4 3 November 2014
Reactie geplaatst door Lucienne Stavenuiter

Ik ben er gewoon niet aan toe gekomen

Als iemand een afspraak niet nakomt en hij vertelt dat hij er gewoon niet aan toe is gekomen kan dat heel irritant zijn. Maar wat nu als ee…

Geplaatst door Jan Jacob de Groot

0 14 Maart 2014

Advies gevraagd: passende beoordelingsmethodiek voor bestuurder-directeur

Als lid van een Raad van Toezicht ben ik op zoek naar een geschikte methodiek voor het beoordelen van het functioneren van de bestuurder-di…

Geplaatst door Tanneke Jansen

4 7 Januari 2014
Reactie geplaatst door Tanneke Jansen

Beoordeling- en functioneringsgesprekken kunnen leuk zijn.

Hoe doe je dat? Functioneringsgesprekken en Beoordelingsgesprekken maken tot iets waar zowel leidinggevende als medewerker geen vrees voor…

Geplaatst door Erwin Siereveld

0 10 April 2013

Wat kun je leren van Lance Armstrong?

Lance Armstrong laat in het interview met Oprah zien dat hij in zijn reacties weinig afwijkt van veel mensen die negatieve feedback krijgen…

Geplaatst door Jan Jacob de Groot

0 24 Januari 2013

'Hij is inhoudelijk sterk en werkt hard, maar………'

Kan zijn adviezen weinig overtuigend presenteren….. Laat zich wel heel gemakkelijk overrulen door projectleiders………….. Vindt het moeilijk o…

Geplaatst door Sonja Scholts

0 29 November 2012

RSS