Alle HR berichten met het label 'online' (20)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Ongeschonden de screening door

Stel, je hebt gesolliciteerd. Dan kom je terecht in de wereld van het screeningsproces. Het screeningsproces kent meerdere fases, waarbinne…

Geplaatst door Jessica van Wegen

0 13 Juni 2016

Wisepeople - Digital professionals bij u op locatie

Ben je op zoek naar één of meerdere online / digital professionals? Omdat je een project op de planning hebt staan waar je tijdelijk extra…

Geplaatst door Maurice Hennevelt

0 21 Oktober 2015

Eén op de drie vakantiegangers werkt stug door

Hebben uw medewerkers toch gewerkt tijdens hun vakantie? Eén op de drie vakantiegangers doet dit. Drie op de tien werken meer dan vorig jaa…

Geplaatst door HRbase

0 10 September 2015

Is dit dé nieuwe manier van solliciteren?

Een degelijke sollicitatiebrief, een strategisch CV of een paar slimme telefoontjes binnen je netwerk. Niet de meest originele manier van…

2 30 Juni 2015
Reactie geplaatst door Maurice Hennevelt

In 10 stappen naar maximaal draagvlak voor e-HRM

Professor Tanya Bondarouk van de Universiteit Twente is onlangs met een kritische studie naar buiten gekomen over de manier waarop bedrijve…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 18 December 2014

18 online netwerken voor HR en recruitment op een rij

Online netwerken is populair. Logisch, want online netwerken zijn 24/7 beschikbaar, meestal gratis en mede daarom ook erg laagdrempelig. Ma…

0 24 Juni 2014

Data driven arbeidsmarkt

Vrijwel alles wat online te zien of te koop is, is tegenwoordig voorzien van een rating. Nieuwsartikelen, producten, verkopers, bedrijven,…

Geplaatst door Erik Bouwer

0 27 Februari 2014

Een nieuw gevaar van Social Business: de cultuur clash

De social media revolutie heeft er voor gezorgd dat we op een nieuwe manier met elkaar moeten communiceren. Vroeger keken we alleen in onze…

Geplaatst door Noel Eckhart

0 25 Oktober 2012

Meten en weten met Sociale media

Social Media Dat sociale media steeds meer gebruikt worden mag niemand ontgaan zijn. Vrijwel iedereen is tegenwoordig lid van een of meerd…

Geplaatst door Thomas van Beem

0 18 Juli 2012

Welke foto zet ik op mijn online netwerk? (incl. 5 handige tips)

Tijdens het zoeken van een bekende op HRbase kwam ik diverse leuke foto's tegen van HRM-ers. Het zette me aan het denken, want momenteel wo…

Geplaatst door Marie Anne Borst

2 23 Mei 2011
Reactie geplaatst door Marie Anne Borst

RSS