Alle HR berichten met het label 'ontwikkeling' (113)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Meer eigenaarschap bij medewerkers in de organisatie? 5 tips!

Nogal eens hoor ik dat leidinggevenden streven naar meer eigenaarschap bij medewerkers in de organisatie. Niet alleen voorkomt dat te opera…

Geplaatst door Uco van Veen

2 4 Oktober
Reactie geplaatst door Uco van Veen

Heb jij een emotioneel veilige werkomgeving? Laat je medewerkers floreren!

Op de werkvloer is niets belangrijker dan dat medewerkers helemaal zichzelf durven te zijn. Stel je voor, meer dan 30 uur per week op je te…

Geplaatst door Robin van der Meulen

0 26 September

Hoe hou ik medewerkers gemotiveerd?

HR managers u staat voor een uitdaging: “Hoe hou ik onze medewerkers gemotiveerd?” Dat uw medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen is da…

Geplaatst door Rob Koch

0 12 Februari

HELD: Hoog Energieke Leidingnemende Doener

Een HELD is een Hoog Energieke Leidingnemende Doener. Deze prachtige verklaring van het woord HELD trof ik aan in het boek ‘Word een HELD’,…

Geplaatst door Marc Oonk

0 4 September 2018

Van wie is ‘duurzame inzetbaarheid’ eigenlijk?

Herkent u dat? Organisaties die worstelen met het thema ‘duurzame inzetbaarheid’. Er wordt veel tijd en geld namens de organisatie geïnvest…

Geplaatst door Marc Oonk

0 16 Juli 2018

De opkomst (en ondergang?) van communicatietraining

Van open lijn tot online en van voordoen tot VR: communicatietraining is in dit decennium veel sneller veranderd dan in de tientallen jaren…

Geplaatst door Marijn de Geus

0 22 Mei 2018

Spaced learning: de sleutel naar beter trainen

Heb je wel eens een seizoen van een serie in een korte tijd uitgekeken? Bingewatchen heet dat en het is een populair tijdverdrijf. ‘Bingele…

0 8 Mei 2018

Trainen in de digital age: outdated of onmisbaar?

Technologische ontwikkelingen en veranderingen op de werkvloer dragen bij aan een steeds dynamischer wordende werkomgeving. Medewerkers wor…

0 13 April 2018

Minderheid werknemers maakt voornemens voor persoonlijke ontwikkeling

Utrecht, 5 januari 2017 - Hoewel ieder jaar veel van ons weer goede voornemens maken, gaat dit niet op voor persoonlijke ontwikkeling. 56 p…

0 9 Januari 2018

Een nieuwe definitie van: ROI

'Verloochen jezelf niet' is de boodschap van mijn vader. Zijn boodschap voor iedereen. En ook zijn boodschap voor mij. 'Ben gewoon jezel…

Geplaatst door Anneke van der Pasch

0 8 November 2017

RSS