Alle HR berichten met het label 're-integratie' (57)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Dienend leiderschap: Bewustzijn

Dit vijfde blog in de serie “Dienend leiderschap” bespreekt de vierde eigenschap hiervan namelijk “bewustzijn”. Beschrijving GCSL Het Green…

Geplaatst door Cora van Rossum

0 9 December 2013

Re-integratie: wat als de medewerker niet meewerkt?

Re-integratie is een taak en verantwoordelijkheid van zowel de werkgever als de werknemer. Indien beiden hun verantwoordelijkheid nemen en…

Geplaatst door Moniek Jansen (InterTransfer)

1 5 December 2013
Reactie geplaatst door vincent vrooland

Dienend leiderschap: Heel maken

Dit vierde blog in de serie “Dienend leiderschap” bespreekt de derde eigenschap hiervan namelijk “heel maken”. De opbouw die Robert Greenle…

0 2 December 2013

Dienend leiderschap: Empathie

Dit is het derde blog in de serie “Dienend leiderschap”. In deze serie beschrijf ik iedere keer één kenmerk van dienend leiderschap. Vorige…

0 25 November 2013

BeZaVa: flexwerker ziek uit dienst; hoe 'controle' houden?

In de Wet Modernisering Ziektewet (eigenlijk BeZaVa) is geregeld, dat werkgevers nu ook voor vangnetters een gedifferentieerde premie moete…

Geplaatst door Karen van der Weel

6 20 November 2013
Reactie geplaatst door Ingrid Lavrijssen

Dienend leiderschap: Luisteren

Vorige week startte ik een nieuwe serie blogs met als thema “dienend leiderschap”. Vandaag wil ik het eerste kenmerk van dienend leiderscha…

0 18 November 2013

Inleiding in dienend leiderschap

Vorige week sloot ik de serie blogs “Bouwen op een fundament: verbinding!” af. Vandaag start ik met een nieuwe serie met als thema “dienend…

0 11 November 2013

Interventie bij verzuim en re-integratie

Re-integratie bij verzuim is vanuit ons werkveld een continu gespreksthema. In deze blog gaan we dieper in op "het nut van interventie bij…

Geplaatst door Moniek Jansen (InterTransfer)

0 9 November 2013

Kwetsbaarheid is kracht!

Dit blog is de laatste in de serie “bouwen op een fundament: verbinding”. In deze serie heb ik getekend hoe verbinding met jezelf en de a…

0 5 November 2013

Verbinden door te zeggen 'ik heb je nodig'

Het thema van deze serie blogs is “bouwen op een fundament: verbinding”. Dit thema heb ik inmiddels vanuit zeven invalshoeken besproken. Ve…

0 28 Oktober 2013

RSS