Alle HR berichten met het label 'stress' (30)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Burned-out of toch bored-out? Zó herken je bore-out bij je medewerkers!

Gestreste medewerkers.. die zich constant vermoeid en futloos voelen, weinig energie stoppen in hun werk, prikkelbaar reageren of zelfs d…

Geplaatst door Robin van der Meulen

0 29 Oktober

Stress meten op het werk, kan dat?

Stress, iedereen heeft er mee te maken. En stress op zich is niet slecht, met de juiste stress presteer je zelfs beter, ben je alerter en k…

Geplaatst door Natasja Hallema

0 12 Oktober 2018

Beter omgaan met boosheid en woede

Heeft u vroeger geleerd om tot tien te tellen als u boos wordt? Volgens wetenschapper Brad Bushman is dat een slecht idee. Hij stelt dat u…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 28 Mei 2018

Een derde van de werknemers ligt wakker van eindejaarsgesprek

35 procent wil meer aandacht voor ontwikkelmogelijkheden Waddinxveen, 28 november 2017 – 34 procent van de Nederlandse werknemers vindt het…

Geplaatst door Lucas Polman

1 1 December 2017
Reactie geplaatst door Rolf Baarda

Ontspannen en overtuigend naar succes

If you cannot handle stress, you won’t manage success Klantgesprekken, presentaties geven, werkoverleg, sollicitaties, mail beantwoorden, p…

Geplaatst door rob de best

0 11 Augustus 2017

De participatieklem

Soms is het helemaal niet moeilijk om voorspellingen te doen. Met het huidige overheidsbeleid voorspel ik bijvoorbeeld dat we binnen nu en…

Geplaatst door Annette van Engelen (OnzeCoach)

0 21 December 2016

De één heeft stress, de ander stretch...

Werkdruk... de één lijkt wel van elastiek, de ander wordt juist ziek. Veel mensen presteren beter onder een beetje spanning. Vooral als he…

Geplaatst door Johan Siebert

0 4 April 2016

Stress: pas op, besmettingsgevaar!

Ik had ooit een collega met een eremedaille. Eentje waarmee hij in het hele bedrijf (en vooral bij het management) bewondering en erkenning…

Geplaatst door Leona Aarsen

0 1 Februari 2016

'40 procent werknemers voelt zich opgebrand'

Nederlanders hebben het te druk om iets tegen stress te doen, ze durven geen nee te zeggen of ze zijn bang  iemand teleur te stellen. 40 pr…

Geplaatst door HRbase

0 20 Augustus 2015

Overspoeld door… verkeerde keuzes

Druk, druk, druk. Ik zie ze vaak om mij heen: mensen die zuchten en steunen onder de hoge werkdruk die zij ervaren. Uitpuilende agenda’s, b…

Geplaatst door Sandra van Dijk

0 7 Juli 2015

RSS