Alle HR berichten met het label 'van' (72)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Help mee werkstress realtime op de kaart te zetten in Nederland!

Hallo HR professionals! Steunen jullie de Employee Happiness missie van 2DAYSMOOD? Tijdens de Week van de Werkstress gaat 2DAYSMOOD werkstr…

Geplaatst door Mare Derks

0 13 November

Burned-out of toch bored-out? Zó herken je bore-out bij je medewerkers!

Gestreste medewerkers.. die zich constant vermoeid en futloos voelen, weinig energie stoppen in hun werk, prikkelbaar reageren of zelfs d…

Geplaatst door Robin van der Meulen

0 29 Oktober

Medewerkersbetrokkenheid groter door het nieuwe beoordelen

Hoe kan het beoordelingsgesprek bijdragen aan een goede employee experience? Jacco van den Berg, auteur van het boek Het Nieuwe Beoordelen,…

Geplaatst door Jacco van den Berg

0 30 April

Hoe vergroot jij in 2019 zelf jouw werkgeluk?

Het aantal organisaties dat er van uit gaat dat gelukkige medewerkers ook gezonde en productieve medewerkers zijn, stijgt. Of zij zich hebb…

Geplaatst door Jacco van den Berg

0 5 Januari

Van wie is ‘duurzame inzetbaarheid’ eigenlijk?

Herkent u dat? Organisaties die worstelen met het thema ‘duurzame inzetbaarheid’. Er wordt veel tijd en geld namens de organisatie geïnvest…

Geplaatst door Marc Oonk

0 16 Juli 2018

Is jouw organisatie klaar voor de carrière van de toekomst?

De carrière van vandaag de dag is moeilijk te vergelijken met die van een generatie eerder. In een eerdere blog over always-on learning bes…

Geplaatst door Marijn de Geus

0 2 Juli 2018

Beste dames en heren ... of mag dat niet meer?

Misschien is het je in jouw omgeving ook wel opgevallen. Het lijkt wel of sommige Nederlanders de laatste tijd extreem overgevoelig zijn ge…

Geplaatst door Rob van Loenen

0 1 Mei 2018

Leaseregeling elektrisch rijden e/o mobiliteitsbudget met nadruk op duurzame oplossingen

hoi allemaal, Ik ben bezig met het vernieuwen van de autoregeling (leaseregeling) bij een opdrachtgever. Zij willen graag duurzaam rijden s…

Geplaatst door Karen van der Weel

2 9 Oktober 2017
Reactie geplaatst door Karen van der Weel

Toekomstige arbeidsvoorwaarden

Hallo allemaal, Eigenlijk vooral vanuit mijn eigen interesse, maar ook interessant voor mijn opdrachtgevers en voor collega's, heb ik de vo…

Geplaatst door Anne-Marie van Zanten

3 15 Oktober 2015
Reactie geplaatst door Dick Klinkhamer

Urenuitbreiding: rechtsvermoeden van arbeidsomvang?

Een medewerker heeft een contract van 20 uur. Door drukte wordt deze gedurende de periode van 1 april tot 1 juli tijdelijk uitbreid naar 24…

Geplaatst door Esther Boersma

3 27 Augustus 2015
Reactie geplaatst door Ruud van Gerrevink

RSS