Alle HR berichten met het label 'zijn' (7)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Wat is jouw houdbaarheidsdatum?

Mensen verlaten geen slechte banen, maar slechte bazen. Het is één van de meest gedeelde quotes op LinkedIn. Persoonlijk vind ik een ‘baas…

Geplaatst door Johan Siebert

0 5 November 2018

Drukker zijn? 3 tips!

Druk zijn, dat kan ook fijn zijn. Bijvoorbeeld omdat het helpt tegen verveling, tegen een bore-out. Hoe krijg je het drukker in de organisa…

Geplaatst door Uco van Veen

0 12 Mei 2016

Gejaagd door Mist

Gegrepen door het werk, had ik niet in de gaten dat ik daar volledig in beslag door werd genomen. Geleefd, mezelf opjagend, zag ik simpelwe…

Geplaatst door Yael van Assendelft

0 12 November 2012

Goed voor jezelf zorgen: van koude douche naar warme deken

Je herkent ze vast wel die momenten dat een deadline roet in je agenda gooit of maakt dat je niet rustig kunt lunchen. Dat je het uitstelt…

0 24 Oktober 2012

Authenticiteit: een populaire opruier

In mijn 
vorige blog 
heb ik een belofte gedaan en, 
afspraak is afspraak, daar kom ik nu graag op terug. Ik heb authenticiteit tot een zo…

Geplaatst door Joyce van Randwijk

3 22 Mei 2012
Reactie geplaatst door Yael van Assendelft

Gescheiden of verbonden – wat maakt een mens gelukkig?

Via Jasper van Impelen, die met zijn project ‘Story of Cool’ onder andere korte filmpjes maakt over mensen die hier een bijdrage aan levere…

Geplaatst door Nynke Rinzema

0 8 December 2011

Het Nieuwe Werken: van bezuinigingsmaatregel naar middel voor betekenisvolle co-creatie

HNW is een voorbeeld van de vele signalen van de mondiale transitie die gaande is. In deze blog enkele ontwikkelingen die ten grondslag lig…

0 24 Januari 2011

RSS