Beste HR collega's,

Wij willen een HR Portal gaan bouwen; een eigen portal voor alle medewerkers waar ze alle informatie aangaande HR kunnen vinden. Zijn er collega's die hier ervaring mee hebben? Of weten jullie goede leveranciers hiervoor?

Ik hoor graag van jullie.

Mvg
Hijmen Vos

Aantal keer bekeken: 419

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Hallo Hijmen. Aedem heeft een ERM oplossing ontwikkeld. Door informatie slim te gebruiken zorgen wij voor een optimale relatie tussen medewerker en werkgever. Elke medewerker krijgt zijn of haar eigen gepersonaliseerde portal. Van hier heeft een medewerker toegang tot het personeelsdossier, kan verlof aanvragen, zich ziekmelden en heeft inzicht tot competentiemangenent, ontwikkelingstrajecten, etc. Het is ook eenvoudig om invulling te geven aan thema's zoals duurzaamheid en diversiteit. Aan de andere kant is management info eenvoudig beschikbaar. De oplossing kenmerkt zich door gebruiksvriendelijkheid en transparantie. ERM levert bedrijven loyale medewerkers op, naast aanzienlijke kostenbesparingen. Laat maar even weten als je meer wilt weten.
Beste Hijmen,

Kijk eens op de site van Daywize (www.daywize.nl). Een mooi concept die al het goede van de verschillende HR zaken bij elkaar brengt in een portal.

Gr.

Madelon Koopmanschap
Ha madelon,

Bedankt voor je reactie. Ik heb toevallig net een offerte binnen gekregen van Daywize. Echter, zoals het er nu naar uitziet zijn wij vanuit de Holding gebonden aan het systeem van Sharepoint.
De offerte van Daywize bevatte goede elementen, alleen zouden we dan ongeveer in zijn geheel, dus incl. personeelsinformatiesysteem, moeten overstappen. En dat is bij ons geen optie.

Mvg
Hijmen
Je kunt hier partijen voor benaderen die software leveren als schil (HR Soft) of als module van het HRM informatiesysteem.(diversen) Het is wel handig om dit project samen met de ICT afdeling op te starten. Succes
Hallo Hijmen,

Ik heb hier zelf behoorlijk wat ervaring mee. Ik ben nu ook betrokken bij de implementaie van een portal. Ook weet ik dat ze bij Workwide (www.workwide.nl) hard aan de weg aan het timmeren zijn.

Met groet,
Glenn
Ha Glenn,

Bedankt voor je reactie. Zoals het er nu naar uitziet gaan wij de Portal onder Sharepoint bouwen. Heb jij ervaring met het inrichten van een portal vanuit je HRM functie of op een ander vlak?
Ik hoor graag van je. Alvast bedankt

Mvg
Hijmen

RSS