Wie heeft er ervaring met beoordelen 2.0: niet meer de standaard cyclus maar initiatief bij de medewerkers leggen, in basis uit gaan van het gegeven dat 90% goed functioneert en alternatieve beoordelingsmethoden voor de deze groep? Ik ben erg nieuwsgierig naar de ervaringen en bevindingen!

Aantal keer bekeken: 408

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Beste Irma,

Gegeven je vraag: initiatief bij de medewerkers, 90 % loopt goed en je de bemanning in je sector (IT) stel ik je voor je in te schrijven op mijn nieuwsbrief en door te klikken naar de drie artikels onder de titel "Appreciative Inquiry en beoordelen". Praten we dan verder?

Klik: http://www.e-gha.com/

Geert Haentjens

Ik heb een programma ontwikkeld voor het managen van ambities, zowel individueel als als team. Vanuit het gegeven dat als mensen gewaardeerd willen worden voor hun bijdrage, ze dan ook maar het beste hun eigen ambities kenbaar kunnen maken. Voorwaarde is alleen dat die ambities in lijn zijn met waar de organisatie naar toe wil. Momenteel laat ik er enkele klanten mee proefdraaien. Meer informatie: 06-225 10 626

Beste Irma,

Momenteel druk met Het Nieuwe Beoordelen. Bijgaand ter informatie en inspiratie artikelen en blogs:
- Het Nieuwe Oordeel
- Het Nieuwe Beoordelen
- Verdwijnt met de leidinggevende ook het beoordelingsgesprek?

Met plezier stuur ik je ook de twee webinars die ik hierover heb gemaakt. Mijn e-mailadres is info@vandenbergtraining.nl

Een fijne dag.

Jacco van den Berg
Van den Berg Training & Advies

RSS