Goedemiddag collega's,
Binnen onze organisatie ben ik voornemens om digitale personeelsdossiers te implementeren. Nu is mijn ervaring dat er m.b.t. elektronische systemen veel verschillen onderling zijn. Mijn vraag is dan ook, welk systeem zouden jullie ons willen aanraden? Niet alleen is gebruiksvriendelijkheid en beveiliging een belangrijk item hierin, maar eigenlijk ook wel de kosten.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Labels/tags (voorbeeld: HR, arbeidsconflict, CAO).
Dit is verplicht anders kan je nieuwsbericht niet worden teruggevonden.
Plaats samengestelde woorden tussen aanhalingstekens ("hr manager").
Gaat het alleen om een systeem voor digitale dossiers of zoek je een volledig HRM-pakket?
Met vriendelijke groeten,
José Schippers
Dank voor je reactie. Het gaat, bij nader inzien, om een breder inzetbaar systeem, waar digitale dossiers een onderdeel van dienen te zijn. Verdere wensen zij n o.a.: verlofregistratie, declareren van reiskosten en overige kosten, salarisadministratie (specificaties). Met name de employee self service lijkt ons een belangrijk tijds- en daarmee kostenbesparend argument voor implementatie van een dergelijk systeem.
Beste D. de Vries,
Wij werken sinds dit jaar met NMBRS. Erg gebruiksvriendelijk en heeft geen aparte modules (zoals je vaak ziet in andere systemen). Alles wat je omschrijft kan in het systeem. De kosten ervan zijn in vergelijking met andere systemen ook laag. Mocht je meer informatie willen dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groeten,
José Schippers
Hartelijk dank voor je reactie. Ik neem dit systeem ook mee in mijn research
© 2019 Vakmedianet | Adverteren op HRbase | Sitemap
Verzorgd door
Banners | Probleem rapporteren? | Privacybeleid | Algemene voorwaarden