Gezocht: Productiebedrijf met wisselende roosters dat met NMBRS werkt!!

Wij werken met NMBRS en zijn er erg tevreden over. Een aantal medewerkers werken met wisselende roosters en daar lopen we tegen verschillen knelpunten aan in de verwerking van het verlof en het verzuim.

Het probleem:
Doordat we maar twee roosters kunnen invoeren, kunnen we de roosters van ons ploegensysteem er niet in kwijt.
We kunnen een standaard rooster van 40 uur invoeren van bijv. ma t/m vr. Maar als de medewerker in een ploeg op de zaterdag werkt en ziek wordt dan neemt hij de verzuimuren van de zaterdag niet mee.

Wie kan mij helpen of kent een systeem dat aan NMBRS gekoppeld kan worden om dit probleem op te vangen?

Ik wissel graag ervaringen uit!

Aantal keer bekeken: 158

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Hoi Jose,

wellicht is Mijnrooster.nl wat voor jullie. Wij gebruiken het ook, en alles is zo ingesteld dat alles gekoppeld is met onze salaris administratie, dus verlof, verzuim en overuren (incl. percentages). Tip is wel dat je alles heel goed moet controleren omdat Mijnrooster veel fouten instellingen had.. en het is niet echt gebruiksvriendelijk, maar het is een optie.
https://plan8.nl/
succes verder!

mvg.

Beste Britt,

Werken jullie ook met NMBRS of met een ander personeel- en salarissysteem?

Het klinkt alsof Mijnrooster door alle fouten instellingen ook niet ideaal is...

Met vriendelijke groeten,
José

Hoi Jose,

jazeker kan je deze koppelen met NMBRS (onze salarisadministratie werkt hier mee), anders had ik het niet aan je geadviseerd.
Ik hoef nu niets niet meer te doen aan overuren, verlof of ziekte-uren.
In het begin zijn er altijd kinderziektes, dat komt omdat er veel bij komt kijken qua instellingen zoals (cao) afspraken. Met het systeem van Mijnrooster zelf is niks mis.

mvg,

Britt.

RSS