Voor onze organisatie (administratiekantoor met 75 medewerkers) moet ik een PSA beleid ontwikkelen. Ik wil niet al te ingewikkeld starten. Heeft iemand misschien een basis PSA beleid beschikbaar of weet waar ik die kan vinden, zodat ik dit als leidraad kan gebruiken voor onze organisatie.

Aantal keer bekeken: 1054

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Beste Geerarda,
Heb je reeds een PSA beleid, c.q. opzet opgetuigd? Ik ben nl. zelf ook op zoek naar dergelijk voorbeeld PSA beleid.
vriendelijke groet,
Anne
Ik heb inmiddels een rechtstreeks mail naar je gestuurd met het document.

Groet,
Geerarda de Vries
Beste Geerarda,

Ik ben op zoek naar een beleidsmodel voor PSA en kwam dit onderwerp tegen hier. Zou jij me kunnen helpen met een basis beleidsmodel?

Vriendelijke groet, Simone van Eekhout
Hoi Simone,

Wij hebben inmiddels een concept opgesteld. Als ik je emailadres kan krijgen, zal ik hem toesturen.
Beste Geerarda,

Dank je wel voor je antwoord en heel fijn dat je me het concept wilt toesturen!
Mijn email is: simone.van.eekhout@progmatic.nl

Bedankt voor de moeite.
Hartelijke groet,

Simone
Hoi Geerarda,

Ivm het feit dat binnen ons bedrijf Arbo in 2010 goed op de kaart gezet moet gaan worden, was ik op deze site op zoek naar een voorbeeld PSA-beleid. Ik lees dat jij een concept hebt opgesteld. Zou ik deze ter inzage van je mogen ontvangen?
Groet,
Esmé
Hoi Esme,

Ik heb het geprobeerd als bijlage mee te sturen. Lukt dit niet, dan graag een emailadres.

Groet,
Geerarda
Bijlagen:
Sorry Geerarda, was ik idd vergeten. Dank voor het meezenden... het document ziet er goed uit!
Groet, Esmé
Hoi Geerarda,

Is het jou inmiddels gelukt een PSA beleid te ontwikkelen? Ik ben nu zelf ook druk bezig met het ontwikkelen van een PSA beleid, alleen lijk ik wat vast te lopen. Is het mogelijk dat ik van jou een (geanonimiseerd) beleidsstuk ontvang. Je zou me daarmee een behoorlijk stuk op weg helpen.

Alvast bedankt!
Als het goed is, heb ik nu een document bijgesloten. Mocht dit niet lukken, dan graag een emailtje.
Bijlagen:
Geerarda,

Dank je wel. Ik ga ermee aan de slag.

RSS