Beste HR-professional,

Laat weten welke verbeteringen je wilt aandragen voor de homepage van HRbase. De verbeterpunten kunnen hieronder als reacties geplaatst worden. Wij inventariseren de verbeterpunten en gaan er mee aan de slag.

Dank voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,
Team HRbase

Aantal keer bekeken: 473

Reacties op dit bericht

Ik vind de homepage vooral rommelig. Ik weet nooit waar ik moet kijken. Ik zou de belangrijkste elementen van de site, het forum en de experts eruit laten springen en de rest minder opvallen maken.

Bedankt voor je reactie. Wij zijn het met je eens. Wij willen het ook rustiger en vooral overzichtelijker gaan maken. Onze ontwerper gaat er naar kijken!

In een oog opslag is er te veel op de homepage. De rechterbalk wort gedeeltelijk gebruikt als user info en dan als advertorial en update. Dit zou beter aan de onderkant van je pagina geplaatst kunnen worden.
Belangrijkste is dat het gewoon simpler moet met niet al te veel content. (KISS principe).
Suces ermee!

Dag Rachael,

bedankt voor je reactie! wij nemen je opmerkingen mee. KISS gaan we zeker proberen toe te passen. Het wordt wel een uitdaging met alle content die dagelijks wordt geplaatst op de site.

Je site beschikt inmiddels over een schat aan informatie, ook nog eens gratis, dat verdient een compliment.

Wellicht is het een idee om van de homepage een startpagina te maken: een stacato overzicht van rubrieken resp. steek/kernwoorden/tags (in cloud vorm bijv. om het leuk te maken), waaronder dan de hyperlinks zitten naar de op deze iste beschikbare aanvullende info.
Als je dat dan aanvult met RSS feeds van de (internationaal) best gerelateerde (HR-)sites, dan kun je een mooie/interessante pagina genereren voor de HRPro.

Suc6 & keep on the good work!

Bedankt! Het is al lang niet meer mijn site, maar we zijn al met een heel team!
Een overzicht van steekwoorden is zeer waardevol, alleen waarderen leden het ook als hun bericht op de homepage staat. Vooral omdat dit resulteert in meer views en reacties. We moeten op zoek naar een evenwicht.

Zoekfunctie waarbij je gericht kan zoeken door het ingeven van meerdere steekwoorden.

Beste Maayke,
Dank voor je bijdrage!
Team HR-base

Beste,

Super initiatief om de site te verbeteren en ook de methode, het raadplegen van de gebruiker; complimenten. Er staat naar mijn smaak teveel ocntent op de Home. Links lange lappen tekst en in het midden teveel berichten. Probeer deze te verzamelen in groepen die vervolgens via een button te bekijken zijn. Minder grijs / blauw ook ajb, uitstraling is nu iets te vlak. Verder moet ik nu zoeken naar de inlog om een bericht te plaatsen, ik was bijna weg gegaan. Tot zover. Succes met dit mooie maar grote project!

Beste Wouter,
We nemen je opmerkingen mee! Ik zie het voor me, meer rust en overzicht.
Groeten,
Team HR-base

Allereerst wil ik jullie complimenteren voor jullie inzet om een zo volledige site en informatiebron op te zetten. Waar ik graag aandacht voor wil vragen als verbeterpunt is, dat de plaats waar ik kan invullen wat me als HR-professional bezig houdt niet echt lekker werkt. De oorspronkelijke tekst blijft in het scherm staan en ik moet eerst de site verlaten en weer terugkomen om te zien of mijn bericht daadwerkelijk is opgenomen. Een kleinigheidje, maar als jullie toch gaan verbeteren:))

Succes, en ik ben benieuwd naar het resultaat van jullie verbeteractie.

Fijn weekend.

Groet,

Simon

Beste Simon,
Dank voor je feedback! Heel waardevol, we gaan er mee aan de slag.
Groeten,
Team HR-base

RSS