Wie heeft ervaring met online assessment tools?

Ik ben op zoek naar een betrouwbare en praktische online tool die medewerkers kunnen maken om inzicht te krijgen in "hoe, waarom en wat" van gedrag en houding. Daarnaast zou de tool inzicht moeten geven in gewenste ontwikkeling van de persoon.
O.a. Cubiks en MDI levert deze tools. Wie heeft ervaring en kan aanbevelen?? Dank voor je reactie.

Aantal keer bekeken: 1270

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

SHL heeft goede e-assessment tools
Bedankt Saul, ik ga een bij ze kijken.
SHL en Meurs HRM bieden dergelijke online assessments.
Bedankt Marina voor je reactie.
Hallo Rob, kijk ook eens op www.onlinetalentmanager.nl.
Ik heb tevens een blog geschreven over waar je op moet letten als je tests in gaat kopen: http://www.onlinetalentmanager.nl/testinfo/een-testleverancier-kiez....
Succes met je zoektocht en ik hoor het graag als ik je verder kan helpen!
Kijk ook eens op de site van dilemmaconsult!
Hallo Rob,
misschien dat wij je vanuit HIM kunnen helpen. Wij hebben zelf behalve assessments ook online checks die tegen laagdrempelig en betaalbaar zijn, maar wel een schat aan informatie opleveren omtrent persoonlijk, maar ook bijvoorbeeld omtrent persoonlijk in relatie tot ontwikkelbaarheid van competenties en gedrag. Op www.himhrsolutions.comvind je meer informatie. Mocht je dit interessant vinden, kan ik je tevens een brochure toezenden, dan heb je direct zich op tarieven etc. Je kunt mij bereiken via 06-55761583 of mail naar elise@himhrsolutions.com
Succes met je zoektocht!
Elise
Beste Rob, ik ben op dit moment bezig om een nieuwe, unieke en innovatieve oplossing voor dit vraagstuk in de markt te introduceren. Met deze oplossing is het mogelijk om op basis van een stuk tekst geautomatiseerd een houding & gedragsprofiel van iemand te maken en deze geautomatiseerd te vergelijken met de gewenste houding & gedragskenmerken van een functie. De resultaten geven inzicht in de ontwikkelpunten van de medewerker en geven zelfs aanwijzingen met betrekking tot de coachingshouding. Aangezien wij volume gebruik nastreven zijn de kosten per scan zeer laag, zeker in verhouding met een assessment. Als je meer wilt weten kun je mij bereiken onder nummer 06-46318441.
Dank Tessa, Jos,Elise en Jaap voor jullie reacties.
Dit is een mooie manier om in korte tijd informatie te verzamelen.

Hartelijke groet! Rob
hallo Rob,

Je hebt al behoorlijk wat reacties gekregen, dus wellicht wat overbodig: maar ook Meurs HRM ken je bij deze vraag goed helpen! Wij hebben meerdere innovatieve en betrouwbare online tools die je in zou kunnen zetten voor je vraag. Als je interesse hebt om verder te spreken over je specifieke vraag en ons specifieke aanbod dan ben ik bereikbaar op 06- 52680803 of h.haar@meurshrm.nl

vriendelijke groeten,

Hiske van der Haar, consultant bij Meurs HRM.
Hallo Rob, dit is iets waar ik me ook over aan het buigen ben vanuit mijn functie. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mijn doelgroep wel of niet online wil testen, maar mijn collega's en ik zijn o.a. bij Giraffe geweest (Sylvia Pors - www.giraffe.nl). De talenten en drijfverenscan waarmee zij werken, wordt ook door Leeuwendaal gebruikt. Daarnaast is Talent8 bezocht (Bert Goos - www.talent8.nl).
Hoi Rob,
Thomas International voorziet in een (eenvoudige) test, kwalitatief goed en in verhouding prima prijs. In verschillende talen beschikbaar en de rapportage snel beschikbaar.
Succes met je evaluatie en keuze, gr, Els

RSS