Workshop "Hoe bescherm ik mijn bedrijf tegen cybercriminelen"

Sebyde Academy organiseert workshops die erop zijn gericht om mensen in organisaties bewust te maken van de risico's en dreigingen. Ze worden gestimuleerd naar veilig gedrag met ICT-middelen en bedrijfsinformatie.

Steeds meer organisaties realiseren zich dat het voorkomen van datalekken en cybercriminaliteit niet alleen geregeld dient te worden door de IT afdeling. Sterker nog, de investeringen die worden gedaan in de technische security oplossingen zijn nutteloos als de medewerkers onbewust zijn van de gevaren en onveilig omgaan met de kroonjuwelen van hun bedrijf.

HR/personeelszaken is nauw betrokken bij het veilige gedrag van medewerkers en het verlagen van de risico's.

Ik stuur met dit bericht een document mee met een overzicht van de workshops en presentaties die door Sebyde Academy door het hele land worden verzorgd.

Kijk op https://www.sebydeacademy.nl/agenda/ voor de geplande workshops voor leden van de FME, VEBON-NOVB en SRA. Hiervoor gelden extra aantrekkelijke condities. Ook via uw branchevereniging willen we graag onze workshops verzorgen.

Aantal keer bekeken: 137

Bijlagen:

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Ha Rob,
Een goed idee!
Ook voor ondernemingsraden een belangrijk aspect voor wat betreft privacy van hun gegevens!

Hielke
HBU Training en Advies

RSS