Hallo,

Aangezien ik nog geen berichten zie, begin ik maar met de eerste vraag. Heeft iemand een goede artikelen/seminars/forums betreffende trends in expatriate HRM gelezen/bijgewoond. Is ook het demografische thema ("aging population") in dit verband genoemd worden? Alle links, tips, contactpersonen zijn hartelijk welkom.
Alvast bedankt en nog een fijne week,
Corine

Aantal keer bekeken: 138

Reacties op dit bericht

Hallo Corine,

Een tip voor een goede seminar is die van Airinc (www.air-inc.com), zij belichten diverse vormen van uitzending (tot aan lokaliseren) en beloningsstructuren die daarbij passen. Verder heeft het AWVN goede trainingen met betrekking tot im-/expats. Hier wordt ook aandacht besteed aan belastingaspecten en sociale verzekeringsaspecten. Qua sparring vind ik het persoonlijk erg prettig om aangesloten te zijn bij een expat netwerk. Er zijn er verschillende, zelf neem ik deel aan het RIN netwerk. Naast een forum waar je zeer specifieke vraagstukken kunt voorleggen aan vakgenoten, wordt ook periodiek een bijeenkomst georganiseerd (netwerken/ grotere vraagstukken/ presentaties)
Hoop je hier iets mee op weg geholpen te hebben! Mocht je nog vragen hebben, schroom niet contact op te nemen.

Groeten,

Lenny Hageman
NEM bv.

RSS