Eindelijk is het zover, op vrijdag 26 november aanstaande vindt onze boekpresentatie plaats van ‘Hoera! Ik heb een nieuwe baan’.

Naast auteur van het boek maak ik, net als leden van deze groep, onderdeel uit van een kleine organisatie. In de functie van ondernemer ondersteunen wij MKB bedrijven op het gebied van P&O.

Het boek 'Hoera! Ik heb een baan' gaat over pro-actief werknemerschap en is een handig boek voor mensen die net een nieuwe baan hebben en dit tot een succes willen maken. Het boek, bestaand uit een verhaal, stappenplan en samenvatting, wordt ondersteund met een gelijknamige website vol scans, handige downloads en een online coach.

Welkomstgeschenk
Een ideaal welkomstgeschenk om aan uw nieuwe werknemer(s) te geven met de mogelijkheid een eigen voorwoord te laten drukken. Praktisch en persoonlijk! Meer weten? Kijk dan op www.hoeraikhebeennieuwebaan.nl

Aantal keer bekeken: 384

Reacties op dit bericht

Beste Marie,
Een leuk boekje. Grappig dat er ook een persoonlijke boodschap in gedrukt kan worden. Zo kan het boekje een heel persoonlijk welkomsgeschenk worden.
Ik hoorde je in het youtube filmpje (waarin het boek wordt gelanceerd) ook zeggen dat er voor de kant van de werkgever ook een boekje komt (Help ik heb een nieuwe medewerker). Op zich geen slecht idee, omdat er tijdens de inwerkperiode nog wel wat zaken mis gaan. Het ontbreken van een fatsoenlijk inwerkprogramma, geen of juist meerdere mentoren, huisregels die niet worden gecommuniceerd, een smoelenboek van zittend personeel, personeelshandboek dat ontbreekt en ga zo maar door. Het is handig dat elke werkgever een checklist hanteert bij de in dienst name van personeel. Dat is zeker leuk om eens op papier te zetten. Kan de gemiddelde P&O-er ook zeker zijn voordeel mee doen. Ik heb ook al een leuk idee voor het derde boek, maar uh dat verklap ik niet.
Met vriendelijke groet,
Paul

RSS