"Een goede en terechte vraag Bas! Voor mij is de klant altijd uitgangspunt, wat betekent dat als deze spreekt over eigenaarschap ik dat ook zo noem. Dat maakt het gesprek met de klant makkelijker, net…"
Een succesvolle HR-strategie hangt af van hoe goed u iedereen binnen en buiten de organisatie betrekt om uw doelen te bereiken. Dit hangt mede af hoe de communicatie tussen de stakeholders en HR…Bekijk meer
"Waarom wordt het begrip "eigenaarschap" zo gretig gebruikt, terwijl het een woord is dat niet voorkomt in Van Dale of in enige Nederlandse wet. Waarom wordt niet gewoon gesproken over…"
Heb jij te maken met werknemers die slachtoffergedrag vertonen? Met leidinggevenden die het handiger kunnen aanpakken? Ontdek wat je in conflictsituaties nog meer kunt doen. Leer herkennen hoe een…Bekijk meer