Joyce Kong
  • Rotterdam
  • Nederland
  • 6-10
Deze content delen
 

De pagina van Joyce Kong

Laatste wijziging

HR-bericht van Joyce Kong

Hoe interne communicatie verbeteren voor hogere klanttevredenheid zorgt?

We ervaren het allemaal, als we goed zijn geholpen in de winkel of restaurant, dan komen we nogmaals terug en raden we het ook aan bij onze familie en vrienden. Tevreden klanten leiden tot loyaliteit en ambassadeurschap. Dit is wat Coolblue bijvoorbeeld heel erg goed doet. Coolblue heeft een Net Promoter Score van +69 en dat is voor de retail vrij hoog. Maar om te zorgen dat je…Bekijk meer
Woensdag
HR-bericht van Joyce Kong

Hoe retailers een betere employee experience kunnen bezorgen

We weten allemaal dat ongemotiveerde en niet betrokken werknemers kunnen leiden tot negatieve klantenervaringen als resultaat. Het wordt sterk aangeraden aan retailers om continu te blijven investeren in de employee experience, met name voor non-desk medewerkers.In 2018 zagen retailers een stijging in kosten door personeelsverloop, met een gemiddelde van…Bekijk meer
8 Januari
Joyce Kong is nu lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland
11 December 2019

Profiel informatie

Bij welk bedrijf ben je werkzaam?
Flex-Appeal
Webadres bedrijf:
http://flex-appeal.nl
Aantal werknemers werkzaam bij bedrijf
6-10
In welke bedrijfstak ben je werkzaam?
Communicatie/Media
Functie
Anders
Indien anders, vul hieronder uw functie in:
Growth Marketeer
Is dit een leidinggevende functie?
Nee

HR Berichten van Joyce Kong

Hoe interne communicatie verbeteren voor hogere klanttevredenheid zorgt?

We ervaren het allemaal, als we goed zijn geholpen in de winkel of restaurant, dan komen we nogmaals terug en raden we het ook aan bij onze familie en vrienden. Tevreden klanten leiden tot loyaliteit en ambassadeurschap. Dit is wat Coolblue bijvoorbeeld heel erg goed…

Lees verder

Geplaatst op 15 januari 2020 at 3:00pm —

Hoe retailers een betere employee experience kunnen bezorgen

We weten allemaal dat ongemotiveerde en niet betrokken werknemers kunnen leiden tot negatieve klantenervaringen als resultaat. Het wordt sterk aangeraden aan retailers om continu te blijven investeren in de employee…

Lees verder

Geplaatst op 8 januari 2020 at 9:51am —

Prikbord

Je moet lid zijn van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland om reacties te kunnen toevoegen!

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

  • Nog geen reacties