Sorteren op:
| HR Berichten | Reacties | Laatste wijziging |
|---|---|---|
Voordeeltjes voor vakbondsledenHet idee om vakbondsleden een voordeeltje te gunnen bij het afsluiten van een cao of sociaal plan is begrijpelijk, maar is het ook verstand… Geplaatst door Martin Overbeeke |
1 |
9 Maart Reactie geplaatst door Martin Overbeeke |
Werknemer heeft tetanusprik nodig na gebeten te zijn door cliënt en draagt zelf risico en kosten. Toegestaan?Wie kan mij helpen met de volgende casus? Een vriendin van mij werkt bij een zorginstelling voor mensen met een meervoudige beperking en va… Geplaatst door Corien |
6 |
31 Juli 2012 Reactie geplaatst door Paul van Beaumont |
Zorgverlof ja of nee?Hoi Iedereen, Ik heb een vraag over het zorgverlof en de toepassing daarvan.Mijn vader zal in januari een operatie dienen te ondergaan.na d… Geplaatst door Sanne van Gool |
16 |
23 December 2011 Reactie geplaatst door Wim van Druten |
Overstappen van functiewaarderingssysteemHallo allemaal, Na mijn afstuderen HBO P&A ben ik aan de slag als tijdelijk HR medewerkster. Mijn opdracht bestaat uit het opzetten va… Geplaatst door Dorien |
7 |
27 September 2011 Reactie geplaatst door Dorien |
Beleid voor gebruik van Persoonlijk levensfasebudget (PLB) in CAO Ziekenhuiswezen ?Sinds 1-1-2010 is in de CAO Z het persoonlijk levensfasebudget ingevoerd, in plaats van de jeugddagen en vergrijzingsuren. Wie heeft hier… Geplaatst door Anieta Scholten |
1 |
4 Maart 2011 Reactie geplaatst door Marijke |
Overgang naar CAO - medewerker weigertCollega's, Één van mijn opdrachtgevers is momenteel een handelsonderneming en heeft geen toepasbare CAO. Mijn opdracht is geweest om te on… Geplaatst door Lieke Geraedts-Bremen |
5 |
17 Februari 2011 Reactie geplaatst door John Dophemont |
CAO Bouw vs CAO WaterbouwDag collega's Een nieuwe opdrachtgever van mij volgt nu de CAO Bouw. Wij zijn aan het kijken of voor een deel van het bedrijf (nieuw op te… Geplaatst door Renée Aben |
2 |
23 September 2010 Reactie geplaatst door Renée Aben |
Regionaal beloningsonderzoek NH 2010 is gestart, neem kostenloos deel!Per vandaag is de enquete voor het Regionaal beloningsonderzoek 2010 online beschikbaar. Het onderzoek loopt van 23 juni t/m 20 september… Geplaatst door Arjen Heyman |
0 | 24 Juni 2010 |
Invoering bereikbaarheidsdienst, rol OR en verplichtend naar werknemerbeste collega's, Als wij een systeem van bereikbaarheidsdienst (wachten of je gebeld wordt of je moet werken) invoeren, heeft de OR instemm… Geplaatst door Jantine Wijtsma |
2 |
4 Januari 2010 Reactie geplaatst door Jantine Wijtsma |
Salarisbetaling bij ziekte in KleinmetaalBeste collega's, Er is mij een vraag voorgelegd waar ik niet direct een antwoord op hem, omdat ik onvoldoende thuis ben in de cao kleinmet… Geplaatst door Jolanda Zaaijer |
1 |
3 Oktober 2009 Reactie geplaatst door Ivo Hollman |