Beste P&O collega's,

Is er iemand binnen dit forum die mij kan helpen om mijn CV om te zetten in het engels? Waar ik tegen aanloop is het vakjargon in P&O land, hoe vertaal ik dit in de juiste termen en niet in 'jip-janneke' engels. Denk aan bijv. aan de volgende taken:
- Adviseren directie, management en medewerkers;
- Deelname managementteam;
- Terugdringen/beheersbaar maken van hoog ziekteverzuim;
- Adviseren, begeleiden en uitvoeren van reorganisaties en ontslagaanvragen bij o.a. UWV Werkbedrijf en kantonrechter;
- Overleg vakbonden en OR i.v.m. reorganisaties;
- Opstellen sociaal plan, begeleiden ontslagen medewerkers;
- Adviseren bij juridische zaken (zoals bijv. arbeidsconflicten) en individuele HR vraagstukken.
- Beleids- en uitvoerende taken omtrent ontslagprocedures, loopbaanbeleid, functiebeschrijvingen, functioneren en beoordelen, personeelsplanning en werving en selectie;

Mocht iemand mij kunnen helpen, hoor ik het graag.

Hartelijke groet,

Saskia Timmermans
saskiatimmermans@live.nl

Aantal keer bekeken: 994

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

kijk eens bij collega P&O-ers in hun linkedin profielen, ik heb er in de mijne wel een aantal bij staan, maar niet allemaal, succes

Hoi Saskia,

Als aanvullende tip; kijk ook eens bij de functie-eisen / functieomschrijving van Engelstalige vacatures.
Succes.

Hoi Saskia,

Ik heb een Engelse cv met een groot deel van de taken die jij noemt.
Ik wil je mijn cv wel sturen zodat je een leidraad hebt. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.
Mijn mailadres is info@izzibizy.nl

Ha Saskia,

Als het voor een niet-Nederlandse werkgever is, kun je beter UWV, OR en vergelijkbare termen weglaten.

Onderstaande taken kun je vast een eind mee uit de voeten:

Duties:
Dealing with redundancies, gross misconduct, maternity leave issues.
Assisting in the short listing of suitable candidates from applications.
Dealing and advising on disciplinary and grievance procedures.
Developing & improving existing HR procedures and processes.
Making sure that any promotions, transfers and pay rises take effect as planned.
Assisting in the set up and maintenance of client & candidate databases.
Conducting inductions for new employees.
Providing employment references for past employees.
Organising and arranging interviews for candidates.
Writing the terms of employment & contracts for new employees.
Conducting interview with job applicants, asking relevant questions.
Writing job specifications and designing job adverts.
Deciding which online job sites & newspapers to advertise jobs in.
Conducting pre-employment checks on job applicants i.e. references, medical
approval, academic etc.

Groet en succes!
Wilco

Beste Saskia
Ik lees dit nu pas. Mocht je nog meer informatie kunnen gebruiken kan ik wellicht mijn Engelse cv (inclusief werkervaring in Australie) mailen. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.
Groet
Arya Keijzers
aryakeijzers@gmail.com

RSS