Inspiratiesessie #3: Werkgeluk Beïnvloeden Als Werkgever

HR event details

Inspiratiesessie #3: Werkgeluk Beïnvloeden Als Werkgever

Tijd: oktober 15, 2019 van 2pm tot 5pm
Locatie: Utrecht
Website: https://2daysmood.com/events/…
Soort HR event: inspiratiesessie
Georganiseerd door: Robin van der Meulen
Laatste wijziging: 2 Oktober

Exporteer naar Outlook of iCal (.ics)

HR event beschrijving

Op 15 oktober 2019 behandelen we twee drijfveren van werkgeluk: Visie & Kernwaarden en Reputatie & Merk

Bij 2DAYSMOOD houden we ons dagelijks bezig met de vraag: hoe kun je Werkgeluk en Medewerkersbetrokkenheid op een data-gedreven en strategische manier verbeteren? Als directeur, HR manager of teamleider wil je immers dat jouw medewerkers écht gelukkiger worden en als resultaat beter presteren op het werk. Voor klanten en externe professionals organiseren wij daarom een reeks inspiratiesessies die antwoord geven op deze vraag!

Wat leer je in de inspiratiesessie?

Door middel van theorie, praktijkvoorbeelden en tips word je geïnspireerd en klaargestoomd om zélf aan de slag te gaan. Je ontmoet bovendien gelijkgestemde professionals en (andere) klanten van 2DAYSMOOD. Lees hier beneden meer over drijfveren en experts die centraal staan in deze sessie.

Waar gaan de drijfveren over?

Visie en Kernwaarden

De visie schets een beeld van wat de organisatie wilt bereiken in de toekomst. Waarom bestaan we? En wie willen we worden? Een goede visie inspireert medewerkers, geeft ze richting en geeft ze het gevoel onderdeel te zijn van iets belangrijks, iets waar ze onderdeel van willen zijn. Kernwaarden zijn cruciaal voor de identiteit van de organisatie. Ze beschrijven je begeerde bedrijfscultuur. Onze ervaring leert dat de visie en kernwaarden zowel door de directie als teamleiders vaak nog niet optimaal ingezet en uitgedragen worden. Een gemiste kans!

Hoe draag je krachtig een visie uit? Hoe inspireer jij je medewerkers als directeur of teamleider? Hoe krijg je medewerkers enthousiast om de kernwaarden uit te dragen in alles wat ze doen? En hoe kun je de visie en kernwaarden ook extern inzetten voor het aantrekken van nieuw personeel, passend bij jullie organisatiecultuur? Met de strategische en praktische tips uit deze inspiratiesessie kun jij die (team)cultuur gaan bouwen waar je van droomt.

Reputatie en Merk

Hoe denken je huidige klanten, leveranciers, medewerkers over jouw organisatie? Of net zo belangrijk, je toekomstige klanten, leveranciers en medewerkers? Wordt jouw bedrijf geassocieerd met klantgericht, innovatief, kwalitatief, betrouwbaar en maatschappelijk betrokken? Dit zijn namelijk belangrijke factoren die bijdragen aan een goede reputatie en die ervoor zorgen dat jouw medewerkers met trots voor de organisatie werken.

Met de steeds mondiger wordende klanten en medewerkers met naming and shaming op social media als gevolg, hoe stel jij je reputatie veilig? Wat zijn valkuilen? Hoe creëer jij een merk waar de wereld respect voor krijgt?

Prikbord

Laat een reactie achter

Geef aan of je "Inspiratiesessie #3: Werkgeluk Beïnvloeden Als Werkgever" wilt bijwonen. Daarna kun je nog andere reacties hieronder toevoegen.

Word lid van HRbase - grootste HR netwerk van Nederland

Bijwonen (1)