Alle HR berichten met het label 'Coaching' (12)

HR Berichten Reacties Laatste wijziging

Ontdek het geheim van flow en krijg vleugels...

Deze blog is niet voor jou als je van mening bent dat 'werk werk' is en dat het volgens jou niet de bedoeling is dat je het daar leuk hebt.…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 24 September 2018

Lastige kwesties, hoe vlieg je die aan?

Hoe vlieg jij dat aan? Een gesprek over lastige kwesties? Ik geef je een aantal handvatten. Een kwestie speelt vaak al wat langer, waardoo…

Geplaatst door Annette Koevermans

0 13 Februari 2018

5 slechte luistergewoonten

Ondanks dat we er ons vaak niet van bewust zijn, zijn we over het algemeen slechte luisteraars. We denken dat luisteren automatisch gaat, m…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 12 Februari 2016

Gebrek aan motivatie na de vakantie?

Vandaag kopt nu.nl “Helft Nederlanders heeft dip na vakantie”. Het artikel laat weten dat 46% van de Nederlanders na de vakantie met tegenz…

Geplaatst door Patricia de Wit

0 2 September 2015

Uitzonderlijke prestaties? Zorg voor uitzonderlijke teams!

Door: Ben Kuipers & Mireille Koomen Excellente organisaties In onze zoektocht naar excellente organisaties begrijpen we steeds beter d…

Geplaatst door Mireille Koomen

0 6 Mei 2014

Oplossingsgerichte (verzuim) gesprekken

Voor mijn HBO Personeel & Arbeid afstudeeropdracht ben ik op zoek naar HRM-ers die ervaring hebben met oplossingsgericht werken/coachen…

Geplaatst door Ingrid Lavrijssen

5 26 Februari 2013
Reactie geplaatst door Ingrid Lavrijssen

Column: Dode Paarden

Dode Paarden Op het whiteboard stond met grote letters Dode Paarden geschreven. In het kwadrant van de niet-willers. Niet in die van de nie…

Geplaatst door Wilma de Haas

0 5 Juni 2012

verwoording competentie

Ik heb onlangs een gesprek gehad met iemand over een onderwerp dat ver buiten mijn interessegebied ligt. Echter door de manier waarop die p…

Geplaatst door Renee Oprel

2 16 Augustus 2011
Reactie geplaatst door Tessa Hoonhorst

Realiteitszin, verwar vertrouwen niet met ongefundeerd optimisme

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het is een even clichématige als nietszeggende constatering om tegenslag te relativeren. Waarom wille…

Geplaatst door Johan ter Borgh

0 26 April 2011

Verleidingen en valkuilen

Op gang komen en op gang blijven. Het kan een probleem zijn, zeker als het gaat om een groot project met een deadline op de wat langere ter…

Geplaatst door Johan ter Borgh

0 4 Maart 2011

RSS